شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
کد مطلب : 99858
نبرد نرم

فرصت شناسی

فضای ایجاد شده در صفحات مجازی می‌تواند دریچه‌ای برای ارتباط بهتر با دنیا و تک زدن به جنگ نرمی که علیه مسلمانان و ظلم‌ستیزان ایجاد شده است باشد اما گاهی باید تاسف خورد که این فضا را با مغفول نگه داشتن جنبه‌های مثبتش به جایی می‌رسانیم که در حد عقده‌گشایی‌ها و محفلی برای کل‌کل‌های بی‌حاصل تقلیل یابد، این رویه متاسفانه نه تنها در برخی افراد عمومی جامعه بلکه در صفحات مسئولین نیز به وفور یافت می‌شود. 
اما هستند افرادی هم که اهمیت جنگ نرم را درک کردند. صفحه مجازی مقام معظم رهبری همیشه با حضوری پررنگ و البته با ایجاد فضاهای جدیدی و تلنگرهای به موقع پیشتاز این بهانه بوده است. اما گاهی افراد گمنام در راستای مقابله با سیاه‌نمایی‌های صورت گرفته علیه کشور کارهایی انجام می‌دهند که در نوع خود بی‌نظیر بوده و نمی‌توان از آنها به سادگی گذشت. در صفحات مجازی چند روز گذشته اقدام جالب چند جوان اصفهانی نشر پیدا کرد که قابل تامل و تحسین‌برانگیز بود، این جوان‌ها به توریست‌ها که به شهرشان سفر می‌کردند قرآنی با ترجمه انگلیسی به همراه نامه انگلیسی مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی اهدا می‌کردند و به این روش تاثیر شگرفی در دنیای مجازی و میهمان‌نوازی داشته و حتما آثار مثبتی را با القای پیام ما به جوانان اروپایی به جای خواهند گذاشت.
اما شخصیت‌ها هم واکنش‌های داشتند که قابل تامل بوده است، احمد توکلی با اشاره به نابودی داعش در عراق متنی سراسر تبریک به دنیای اسلام دارد، ظریف در تقیبح قانون منع مهاجرت در امریکا برای مسلمانان واکنش داشته که به اعتراض‌ها به این موضوع می‌تواند دامن بزند، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی نیز به تلاش برای شناسایی شخصیت علمی شهید بهشتی پرداخته است.

https://siasatrooz.ir/vdcivva3.t1a3w2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی