شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
کد مطلب : 99859
بدون روتوش

تکرار بی‌فایده

فضای مجازی پر است از تکرارها و تکرارهایی که هیچ اهمتی در وحدت، پیشبرد اهداف کشور، کمک به مسئولین برای رسیدن به اهداف، شناسایی دشمن در کمین و .. ندارد و تنها خواسته یا ناخواسته، با اراده خلق‌کنندگان یا سوء‌استفاده از احساساتشان به پیشبرد اهداف دشمنان کشور کمک می‌کند.
آنقدر اوضاع در تکرار اتفاق کوچکی که در راهپیمایی روز قدس افتاد زیاد شده که اصلا نمی‌توان آن را یکبار دیگر نقل کرد، آنقدر شعر فلان مداح در نماز عید فطر برجسته شده که دیگر برخی کاربران از شنیدن واکنش‌ها و تفسیرهای عجیب و غریب این وادی به تهوع رسیده‌اند.
غرض از بیان مکرر این تکرارهای بی‌فایده این بود که بگوییم با هر تفسیری هر اشتباهی را مجددا در صدر اخبار نگه می‌دارید و اگر دلتان می‌خواهد اشتباه‌کنندگان در خاطرات ماندنی نشوند دست از تکرار تفسیر اشتباهی که هم طیف‌ها آن را تقبیح کردند بردارید. اشتباهی که تکرار آن هیچ فایده‌ای در پیشبرد اهداف کشور نداشته و اتفاقا تبدیل به کاری علیه حکومت و علیه شخص رئیس‌جمهور که داعیه دفاع از او را دارید را فراهم می‌کند. اگر می‌خواهید توهین‌کنندگان را ادب کنید بهترین کار پیشبرد اهداف و رساندن کشور به قله‌های موفقیت است این روش باعث می‌شود منتقد مغرض و توهین‌کننده متوهم برای همیشه ساکت شود باور کنید اگر دولت را دوست دارید باید دست از تفرقه‌افکندن بردارید چراکه با مشغول شدن به دعواهای زرگری زمینه به حاشیه رفتن و درپی آن افزایش موج انتقادها را رقم زده و دیگر در برابر منتقد چیزی برای دفاع نخواهید داشت پس به خاطر خودتان و کسی که طرفداری‌اش را می‌کنید سکوت کنید.

https://siasatrooz.ir/vdcjhoeh.uqehizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی