سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳
کد مطلب : 128637

مبعثی دیگر نزدیک است

بخوان به نام پروردگارت كه آفريد
انسان را از علق آفريد
بخوان و پروردگار تو كريمترين [كريمان] است
همان كس كه به وسيله قلم آموخت...
هنگامی که صوت خوش سوره علق در فضای غار حرا پیچید، تو کامل‌ترین انسان همه اعصار، به پیامبری مبعوث گشتی. زمانی که نوای ملکوتی وحی، از زبان حضرت  جبرئیل گفت؛ بخوان و تو خواندی قرآن را...
« نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت         به غمزه مسئله‌آموز صد مدرس شد»
مبعوث گشتی و بار سنگین پیامبری خدا را بر دوش گرفتی تا انسان را برهانی از جهل و سیاهی. مبعوث شدی تا دنیا را روحی تازه در کالبد آن بدمی تا دنیای بی‌رحم را رحمت‌اللعالمین باشی.
وعده آمدنت را ادیان دیگر هم داده بودند، قوم یهود اما، از آن زمان تاکنون کینه‌ای بزرگ به دل دارد چرا که وعده حق الهی است عذاب آنها.
فرزندت، یگانه منجی عالم بشریت در انتظار اذن الهی است. خواهد آمد و بعثتی دیگر را رقم خواهد زد و اینبار دنیا آسوده خواهد بود از شر ظلم و فساد.
یاران و پیروان دین رسول الله (ص) سال‌هاست خون داده‌اند و هنوز هم جان فدای دین آخرین پیامبر خدا هستند. قیام، تا پیروزی نهایی ادامه دارد، تا پیروزی بزرگ و فتح الفتوح چند جرعه از مکتب بعث کافی است. برای رسیدن به این پیروزی در نبردی آخرالزمانی باید قیام کرد و اکنون آغاز قیام نهایی است. یمن، عراق، سوریه، لبنان و فلسطین در این قیام در کنار ایرانی اسلامی کاری خواهند کرد کارستان، دودمان و تخت ظلم و ستم به باد خواهد رفت و امیرمومنان، امام زمان، مهدی موعود بر کرسی عدالت خواهد نشست و دین جدش رسول‌الله را احیا خواهد کرد.
مهدی(عج) شبیه‌ترین مردم به رسول الله (ص) است، «تبارک الله احسن الخالقین»
عید مبعث رسول گرامی اسلام، حضرت محمد مصطفی(ص) بر مسلمانان و آزادگان جهان مبارک باد.
 
محمد صفری
https://siasatrooz.ir/vdcexv8zfjh8wpi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی