سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷
کد مطلب : 128477
بورس کالا میزبان محصول بهمن موتور می‌شود

وانت کارا تیپ۴ در بورس کالا؛ ۱۱ بهمن

وانت کارا تیپ۴ در بورس کالا؛ ۱۱ بهمن
وانت کارا تک کابین تیپ۴ در بورس کالا به فروش می‌رسد. بر این اساس خریداران می‌توانند روز یازدهم بهمن ۱۴۰۲ از طریق بازار بورس کالا نسبت به خرید خودرو خود اقدام کنند.
وانت کارا چهارشنبه مورخ ۱۱ بهمن تا پایان همان روز در بازار بورس کالا اجرا می‌شود. به گزارش بهمن نیوز، بر همین اساس ۱۰ درصد قیمت پایه به عنوان درصد پیش پرداخت در نظر گرفته شده است.
بر اساس این اطلاعیه قیمت پایه وانت کارا تک کابین در این طرح فروش ۴۳۳ میلیون و سیصد هزار تومان اعلام شده است و خودورها با مدل ۱۴۰۲ تا روز هفدهم اسفند تحویل خریداران می‌شود.کلیه موارد مرتبط با وظایف و تعهدات خریدار و فروشنده و سایر بندهای اجرایی مطابق با دستورالعمل تسویه و پایاپای معاملات بورس کالای ایران قابل اجرا است و جزئیات این قوانین در سامانه سجام در دسترس است.
 
وانت کارا در بورس کالا- یازده بهمن ۱۴۰۲وانت کارا در بورس کالا

در معاملات بورس هزینه‌های جانبی چگونه محاسبه می‌شود؟

بر اساس قواعد حاکم بر بورس کالا پرداخت هزینه‌های مربوط به مالیات و ارزش افزوده، عوارض شماره گذاری، بیمه شخص ثالث و سایر هزینه‌های مرتبط، مطابق مندرجات ستون توضیحات اطلاعیه عرضه حداکثر تا پایان مهلت تسویه قرارداد در بورس کالا توسط خریدار الزامی بوده و در صورت تغییر هریک از موارد در زمان صدور حواله، خریدار موظف به پرداخت مابه‌ التفاوت مبالغ است.
 

ویژگی‌های فنی وانت کارا چیست؟

وانت کارا تک کابین مجهز به پیشرانه ۲ لیتری با سطح آلایندگی یورو ۵ امکان تحمل وزن باری معادل ۱۰۰۰ کیلوگرم را فراهم می‌کند. این وانت مجهز قفل مرکزی با ریموت کنترل و همینطور مجهز به سیستم ضد سرقت ( ایموبلایزر ) و همچنین کارا تک کابین با ظرفیت ۲ سرنشین گزینه‌ای مناسب برای حمل کالا در محیط‌های کارگاهی و شهری است. همچنین سیستم ترمز ABS+ EBD و ترمز جلو دیسکی در کنار ترمزهای عقب کاسه‌ای ایمنی این خودرو را ارتقا داده است.
https://siasatrooz.ir/vdcgu79quak9xt4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی