سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷
کد مطلب : 129423
همزمان با میلاد حضرت معصومه (س)؛

جشن‌های «خیلی دخترونه» در فرهنگسراهای پایتخت برگزار می‌شود

جشن‌های «خیلی دخترونه» در فرهنگسراهای پایتخت برگزار می‌شود
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسب آغاز دهه کرامت و گرامیداشت میلاد حضرت معصومه (س)، جشن‌های «خیلی دخترونه» را در فرهنگسراهای شهر تهران برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، دومین جشن بزرگ «خیلی دخترونه» با هدف تکریم دختران نوجوان و تشکیل باشگاه دختران همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) در سطح مناطق ۲۲ گانه شهر تهران برگزار می‌شود.«خیلی دخترونه» با بهره‌مندی از ظرفیت مخاطبان نوجوان دختر فرهنگسراها طراحی شده است و برنامه‌های این جشن توسط خود دختران اعضای «بچه‌های فرهنگسرا» طراحی و با راهبری محتوایی و حمایت فرهنگسراها اجرا شود.
دختران نوجوان عضو همه حلقه‌های هویتی از جمله «بچه های فرهنگسرا»، «بچه‌های رستا»، «بچه کتابخون‌ها» و «بچه‌های ایران آینده » میهمانان این جشن هستند.دعوت از خادمان بارگاه امام رضا(علیه السلام) با پرچم متبرک رضوی، اعطای حکم کارگروه مشورتی دختران «حلقه بچه‌های فرهنگسرا»، اعضای فعال دبیرخانه و تیم اجرایی برنامه‌های فرهنگی و رسمیت بخشیدن به حلقه مذکور، در بخشی از برنامه انجام می‌شود.
اجرای جلسات مستمر مشورتی با اعضای کارگروه، بهره‌مندی از پیشنهادات و زاویه دید خلاقانه آنها در طراحی و اجرای برنامه‌های فرهنگی، سپردن مسئولیت‌های اجرایی به اعضای کارگروه به منظور کشف توانمندی‌های آنان و... از جمله تعاملات پیش روی ارکان فرهنگسرا با اعضای کارگروه مذکور خواهد بود.جشن‌های «خیلی دخترونه» ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه مصادف با روز ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، در تمامی فرهنگسراهای مناطق ۲۲ گانه شهر تهران میزبان دختران نوجوان است.
https://siasatrooz.ir/vdcir3azpt1ar52.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی