جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۳
کد مطلب : 129990

«آیه‌کوئیز»؛ محصول جدید نهضت ملی زندگی با آیه‌ها

اپلیکیشن «آیه‌کوئیز» محصول جدید‌ طرح ملی زندگی با آیه‌ها با هدف ایجاد رقابت قرآنی جذاب و متفاوت با رویکرد آموزشی و سرگرمی تولید شد.
«آیه‌کوئیز»؛ محصول جدید نهضت ملی زندگی با آیه‌ها
در این اپلیکیشن کاربران می‌توانند به صورت فردی و رکوردی رقابت جذابی را در حوزه قرآنی تجربه کنند. در قسمت فردی این اپلیکیشن، کاربران به صورت آنلاین با فرد دیگری به رقابت می‌پردازند و در قسمت رکوردی به صورت پیوسته به سوالات پاسخ می‌دهند و به‌ازای پاسخ‌های صحیح بیشتر رکورد بالاتری دریافت می‌کنند.
همچنین رتبه‌ها در «اپلیکیشن آیه‌کوئیز» به صورت رقابت در سه لیگ روزانه، هفتگی و ماهانه نمایش داده می‌شود و هر مخاطبی که موفق به کسب امتیاز بیشتری در طول دوره شده باشد، رتبه بالاتری را به دست می‌آورد.
گفتنی است در پایان هر دوره به کاربران این نرم‌افزار که بیشترین امتیاز را دریافت کرده باشند به قید قرعه جوایزی ازجمله گوشی هوشمند، کوادکوپتر، سکه پارسیان،‌ جایزه نقدی ۵۰۰ هزار تومانی، کمک‌هزینه سفر مشهد مقدس، ساعت هوشمند و هندزفری بلوتوثی اعطا می‌شود.
برای دانلود این نرم‌افزار و شرکت در این رقابت جذاب و قرآنی به سایت حرکت هم‌افزای ملی زندگی با آیه‌ها به نشانی https://mzbah.com/ مراجعه نمایید.
https://siasatrooz.ir/vdchwwnzv23niwd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی