دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۶
کد مطلب : 130035

راهپیمایی خودرویی اسپانیایی‌ها علیه اسرائیل

راهپیمایی خودرویی اسپانیایی‌ها علیه اسرائیل
در ادامه ضدیت افکار عمومی جهان با جنگ اسرائیل علیه غزه، تجمع حمایتی مردم بارسلون و راهپیمایی خودرویی رانندگان تاکسی‌ در این شهر اسپانیا خبرساز شد.
رانندگان با به‌صدا درآوردن بوق خودروهای خود در خیابان با شعار غزه پیروز است علیه اقدامات رژیم اسرائیل راهپیمایی خودرویی برگزار کردند. در این اقدام مردم بارسلون اسپانیا صدها خودرو در خیابان‌های اصلی شهر مردم در کنار خیابان با همراهی کردن خودروها خشم خود را از جنایاتی که رژیم اسرائیل در غزه مرتکب می‌شود نشان دادند. حامیان فلسطین در بارسلون در حمایت از غزه راهپیمایی خودرویی برگزار کردند و پرچم‌های فلسطین را به اهتزاز درآوردند.
در شرایطی که به رغم درخواست‌های بین‌المللی برای توقف جنگ غزه، حملات اسرائیل ادامه دارد، حمایت افکار عمومی در کشورهای مختلف از فلسطین همچنان ادامه دارد. رانندگان خودروهای شخصی و تاکسی‌ها با اهتزاز در آوردن پرچم فلسطین در خودروها، حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کردند. بیش از 38 هزار فلسطینی در حملات 15 مهرماه رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون شهید و بیش از 87 هزار نفر زخمی شده‌اند.
حامیان فلسطین در اسپانیا، که طی ماه‌های اخیر بارها علیه حملات اسرائیل تجمعات اعتراضی ترتیب داده‌اند، این بار در دومین شهر پرجمعیت این کشور راهپیمایی خودرویی برگزار کردند.
https://siasatrooz.ir/vdcjtyeviuqetyz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی