?>?> تغییرات در مدیریت مجموعه‌های بنیاد کتاب | سیاست روز
دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۳
کد مطلب : 130223
مرادخانی خبر داد؛

تغییرات در مدیریت مجموعه‌های بنیاد کتاب

مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به تغییر وتحولات در مدیریت مجموعه های بنیاد کتاب گفت که مجدالدین معلمی با حفظ سمت در بنیاد کتاب، بعنوان سرپرست انتشارات امیرکبیر مستقر می شود.
تغییرات در مدیریت مجموعه‌های بنیاد کتاب
علی مرادخانی مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی در گفتگو با سیاست روز با بیان اینکه بنیاد کتاب سازمان تبلیغات اسلامی تغییر و تحولاتی در مدیریت مجموعه‌های زیرنظر خود خواهد داشت، افزود: با توجه به افزایش گستره مأموریتی بنیاد کتاب سازمان تبلیغات اسلامی در چند سال اخیر که به دنبال افزایش مجموعه‌های انتشاراتی زیرمجموعه سازمان و لزوم انطباق راهبردی بنیاد کتاب با مأموریت‌های تازه این مجموعه، تغییراتی را در مجموعه بنیاد کتاب خواهیم داشت که از آن جمله، تغییر و تحول در انتشارات امیرکبیر، شرکت واژه پرداز و مجموعه کتابشهر است.
مرادخانی ادامه داد: بر این اساس، آقای مجدالدین معلمی با حفظ سمت در بنیاد کتاب، بعنوان سرپرست انتشارات امیرکبیر مستقر خواهند شد. آقای صادق صادقی که از اعضای هیئت مدیره کتابشهر هستند به عنوان سرپرست این مجموعه فعالیت خواهند کرد و آقای اسماعیل سلطانی هم به عنوان مدیرعامل شرکت واژه پردازاندیشه در کنار بنیاد کتاب خواهند بود.
مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی در پایان گفت: در کنار حرکت به سمت مأموریت‌های راهبردی بنیاد کتاب که از جمله آن ترمیم و ارتقای زنجیره اقتصادی مجموعه‌های این بنیاد و تمرکز بر صندوق هم نشر است، به دنبال کاهش موازی کاری و چابک سازی در بنیاد کتاب هستیم تا بتوانیم مسیر تحول در مجموعه چاپ و نشر سازمان تبلیغات اسلامی را با سرعت بیشتری پیش ببریم.
گفتنی است بنیاد کتاب، مجموعه راهبری سازمان تبلیغات اسلامی در عرصه کتاب، چاپ و نشر است که وظیفه راهبری انتشارات امیرکبیر، شرکت چاپ و نشر بین الملل، انتشارات صاد، انتشارات خوارزمی، شرکت واژه پرداز اندیشه و کتابشهر را بر عهده دارد.
https://siasatrooz.ir/vdciruazpt1apr2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی