پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۲
کد مطلب : 103593
وزیر کار دستور داد؛

پرداخت وام اشتغال‌زایی تا آخرین روز سال

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بانک‌های همکار در برنامه اشتغال فراگیر خواست تا پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی شامل اشتغال فراگیر، ایجاد شغل در مناطق روستایی و عشایر را تا روز پایانی سال (۲۸ اسفند) انجام دهند.
بانک‌های توسعه تعاون، پست بانک، بانک کشاورزی و صندوق کارآفرینی امید در طرح اشتغال روستاییان و عشایر به عنوان بانک عامل انتخاب شده‌اند ضمن آنکه هشت بانک نیز در اجرای طرح اجرای برنامه اشتغال فراگیر دولت مشارکت دارند.
بنابر اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی ربیعی در این‌باره اظهار داشت: با توجه به تصمیم‌های گرفته شده در صندوق توسعه ملی، ارایه به موقع تسهیلات مربوط به قانون حمایت از ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و عشایری ضرورت دارد.
وی افزود: در روزهای پایانی سال درخواست می‌شود بانک‌های عامل ترتیبی اتخاذ کنند که تمامی واحدها و شعب بانکی تا ۲۸ اسفند سال‌جاری و از ابتدای هفته دوم فروردین سال ۹۷ نسبت به ارائه خدمات مربوطه اقدام کنند.
طرح اشتغال فراگیر که از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تدوین و در ستاد اقتصاد مقاومتی مصوب شده است، بر مبنای مطالعه گروه کارشناسی و در نظر گرفتن ظرفیت‌های اشتغال در هر یک از استان‌های کشور اجرایی می‌شود.با اجرای این طرح سالانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار شغل در بخش‌های مختلف اقتصادی ایجاد می‌شود.

https://siasatrooz.ir/vdci3pazpt1auw2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی