سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
کد مطلب : 128989

معرفی هتل‌های استخردار مشهد

مشهد یکی از توریستی‌ترین شهرهای مذهبی ایران است. به همین جهت در آن امکانات و خدمات رفاهی باکیفیتی برای زائرین حرم امام رضا و به‌طورکلی گردشگران شهر مشهد تعبیه شده است. اگر می‌خواهید در هتلی اقامت کنید که امکانات مختلفی ازجمله استخر دارد لازم است که به سراغ هتل‌هایی با تعداد ستاره‌های بیشتر یعنی هتل‌های ۴ ستاره و ۵ ستاره شهر مشهد بروید. در این مقاله قصد داریم هتل‌های استخردار شهر مشهد را برای اقامت زائرین معرفی کنیم.
معرفی هتل‌های استخردار مشهد

هتل قصر طلایی

یکی از لوکس‌ترین هتل‌های شهر مشهد هتل قصر طلایی نام دارد. این هتلِ جذاب ۱۶ طبقه و ۳۵۷ واحد اقامتی دارد. اگر می‌خواهید به سراغ بلیط پرواز و سفر به مشهد بروید تا تجربه دلپذیری از اقامت در این شهر در ذهنتان باقی بماند، هتل قصر طلایی با امکانات و خدمات لوکس آن برای شما مناسب است. علاوه بر استخر در این هتل امکانات و خدمات زیر وجود دارد:
  • کافی‌شاپ
    سالن بدن‌سازی
    رستوران
    سالن همایش و کنفرانس
مجموعه آبی این هتل دارای حمام ترکی، سالن ماساژ، استخر آب سرد، استخر آب گرم، جکوزی و اتاق مراقبت از کودکان است. این هتل در نزدیکی حرم امام رضا قرار دارد و با طی کردن فاصله ۲ کیلومتری می‌توانید به حرم امام رضا بروید.

هتل ضیافت الزهرا

یکی دیگر از بهترین هتل‌های شهر مشهد که ۵ ستاره دارد، هتل ضیافت الزهرا است. این هتل ۶ طبقه و ۱۴۵ واحد اقامتی دارد. فاصله این هتل تا حرم امام رضا حدوداً یک ونیم کیلومتر است. مجموعه آبی جذاب این هتل لحظات لذت‌بخشی را برای شما به وجود می‌آورد. در این مجموعه امکانات زیر قرار گرفته است:
  • جکوزی
    سونا
    سالن ماساژ
    حمام ترکی
اگر به دنبال سفری لوکس به شهر مشهد هستید، در خدمات ارائه شده در تور نوروز ۱۴۰۳ مشهد به هتل آن توجه کنید که جزء هتل‌های ۵ ستاره شهر مشهد نظیر هتل ضیافت الزهرا باشد.

هتل مدینه­الرضا

یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره شهر مشهد که در آن امکانات فوق‌العاده‌ای برای مسافران تعبیه شده است، هتل مدینه­الرضا نام دارد. این هتل اتاق‌ها و سوئیت‌های مجهز و مدرنی دارد. فاصله آن تا حرم امام رضا تنها ۱۰۰ متر است. معماری جذاب آن از دیگر نقاط قوت این هتل به حساب می‌آید. این هتل برای آقایان و خانم‌ها استخر جداگانه‌ای تعبیه کرده است. علاوه بر استخر، سونا، جکوزی و سالن ماساژ نیز دارد.

اگر می‌خواهید در هنگام خرید بلیط هواپیما مشهد تهران تجربه لذت‌بخشی از اقامتتان در شهر در خاطرتان باقی مانده باشد، در هتل مدینه الرضا اتاق بگیرید.

هتل مجلل درویشی

هتل مجلل درویشی از دیگر هتل‌های ۵ ستاره شهر مشهد است که استخر دارد. این هتل ۲۳ طبقه و ۲۲۳ واحد اقامتی برای پذیرایی از گردشگران شهر مشهد دارد. استخر سرپوشیده این هتل در تمام فصول سال قابل‌استفاده است. علاوه بر این، امکانات زیر در مجموعه آبی این هتل برای مسافران تعبیه شده است:
  • حمام سنتی
    جکوزی
    سونای بخار
    سونای خشک
    سالن ماساژ
    ماهی درمانی
    سنگ رودخانه
در بخش ماساژ نیز شما می‌توانید انواعی از ماساژهای مختلف نظیر ماساژ با سنگ، ماساژ با نمک، ماساژ با عسل و ماساژ تایلندی را بگیرید.

هتل الماس ۲

یکی از هتل‌های خوب شهر مشهد که ۲۵ طبقه و ۲۱۷ واحد اقامتی دارد، هتل الماس ۲ است. در جای‌جای این هتل جذاب و لوکس سبک‌های مختلف معماری را مشاهده می­کنید؛ از معماری روسی و آفریقایی گرفته تا صفوی، عربی و ایران باستان. استخر این هتل در طبقه پنجم آن قرار دارد.
در مجموعه آبی هتل الماس ۲ سونا بخار، سونا خشک، حمام ترکی، استخر کودکان، ماساژ ماهی و استخر آب سرد قرار دارد.

هتل هما ۱

یکی دیگر از هتل‌های استخر در شهر مشهد هتل هما ۱ است. این هتل ازجمله هتل‌های قدیمی این شهر به حساب می‌آید. ۱۳۵ واحد اقامتی دارد. شامل ساختمان اصلی، واحدهای ویلایی و آپارتمان می‌شود. یکی از بخش‌های جذاب آن استخر­ است که فضای آرام و تمیز را برای مسافران تعبیه کرده است. فاصله این هتل تا حرم ۵ کیلومتر است.

اگر می‌خواهید سفر ارزان‌قیمت­تری به شهر مشهد داشته باشید، می‌توانید به جای هتل‌های گران­قیمت و لوکسی که تاکنون معرفی کردیم، در هتل­هایِ ارزان­قیمتِ استخردارِ مشهد اتاق بگیرید. ازجمله این هتل‌ها می‌توان به نام‌های زیر اشاره کرد:

هتل هما ۲

یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره شهر مشهد که در آن امکانات مختلفی ازجمله استخر قرار دارد، هتل هما ۲ است. این هتل از سال ۱۳۷۵ شروع به کارکرده است. ۹ طبقه دارد. استخر آن فضایی جذاب و تمیزی دارد. این هتل نسبت به هتل‌های ۵ ستاره دیگر شهر مشهد قیمت ارزان­تری دارد. در این هتل، علاوه بر استخر امکانات زیر تعبیه شده‌است:
  • حمام ترکی
    سالن ماساژ
    جکوزی
    سونا

هتل جواد

یکی از هتل‌های ۴ ستاره استخردار شهر مشهد هتل جواد است. این هتل ۸ طبقه و ۱۰۵ واحد اقامتی برای پذیرایی از مهمانان دارد. ازجمله امکانات آن می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، سالن بدن‌سازی و تجهیزات ورزشی آن اشاره کرد. در مجموعه آبی آن سالن ماساژ، سونا، جکوزی و استخر وجود دارد.

هتل خورشید تابان

یکی از هتل‌های ۴ ستاره شهر مشهد که جزء هتل‌های استخر این شهر نیز به حساب می‌آید، هتل خورشید تابان است. این هتل از سال ۱۳۹۵ تأسیس شده است. در آن ۶۵ اتاق و ۱۰ باب سوئیت وجود دارد. استخر، سونا و جکوزی ازجمله امکانات آبی این مجموعه است. فاصله آن تا حرم امام رضا به ۳٫۵ کیلومتر می‌رسد.

هتل پردیسان

هتل پردیسان جزو بهترین هتل‌های شهر مشهد به حساب می‌آید که در آن مجموعه آبی نیز وجود دارد. این هتل ۵ طبقه و ۱۶۲ واحد اقامتی دارد. مجموعه آبی شامل جکوزی، سونا، حمام ترکی و سالن ماساژ می­شود. این هتل در سال ۱۳۸۰ تأسیس شد و در سال ۱۴۰۰ مورد بازسازی قرار گرفت. استخر این مجموعه سرپوشیده است و درهای آن هر روز هفته به‌جز جمعه­ها به روی مهمانان هتل باز است.
جمع‌بندی
شهر مشهد یکی از جذاب‌ترین شهرهای مذهبی کشور به حساب می‌آید. با سفر به این شهر می‌توانید از امکانات و خدمات لوکس آن بهره بگیرید. از جمله آن‌ها می‌توان به هتل­هایی اشاره کرد که در آن امکانات و خدمات فوق‌العاده برای زائرین تعبیه شده است. بخشی از امکانات هتل مربوط به مجموعه آبی آن می‌شود که در این مقاله آن‌ها را بررسی کردیم. همان‌طوری که متوجه شدید، در هتل‌های ۵ ستاره مشهد مجموعه آبی جذابی برای مسافران تعبیه شده است که شامل استخر، جکوزی، سونا، سالن ماساژ و امکانات دیگر می‌شود. اگر دوست دارید تجربه اقامتتان در شهر مشهد دلپذیر شود، در هتل­هایی که در این مقاله نام بردیم اتاق بگیرید.
 
https://siasatrooz.ir/vdcevv8zojh8woi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی