جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
کد مطلب : 130804

ماهیتی که بر همگان آشکار شده است

آنچه بر سر رژیم جعلی اسرائیل آوار می‌شود، بیش از آن چیزی است که رسانه‌ها منتشر می‌کنند. سانسور گسترده و دقیق خبری از سوی مقامات، دستگاه‌ها و سازمان‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در این زمینه خوب کار می‌‌کند و در واقع برای جلوگیری از دیده نشدن آنچه در سرزمین‌های اشغالی می‌گذرد اجازه نمی‌دهد واقعیت‌ به چشم افکار عمومی برسد.
البته که این رفتار رسانه‌ای، چیزی از وضعیت داخلی این رژیم پوشالی و رو به اضمحلال را کم و از فروپاشی آن جلوگیری نمی‌کند.
حتی برخی رسانه‌های همسو با رژیم جعلی اسرائیل مانند بی بی سی نمی‌توانند وضعیت وخیم این رژیم را پنهان کنند و در لا به لای خبرها و گزارش‌های خود اخباری از حملات حزب الله و ویرانی‌ها و تلفاتی که دارد منتشر می‌کند اما با این وجود، این گونه گزارش‌ها تنها درصد کمی از آنچه که در سرزمین‌های اشغالی می‌گذرد است.
رژیم صهیونیستی تحت فشار است، فشاری که باعث شده تا جنایتکاران صهیونیستی در جنگ با لبنان به مناطق مسکونی حمله هوایی می‌کند و جان شهروندان غیر نظامی را می‌گیرد. کاری که رژیم موقت اسرائیل انجام می‌دهد، جنایت جنگی است که جامعه بین‌المللی به ویژه سازمان‌های جهانی که شاخص آن سازمان ملل است، توانایی آن را ندارد تا بتواند این رژیم را متوقف کند. آمریکا خود را به ناآگاهی و نادانی زده در حالی که همه حملات و جنایاتی که رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان مرتکب می‌شود، با حمایت و چراغ سبز ایالات متحده است و اگر هم مقامات کاخ سفید در بیانات خود خواهان آتش بس هستند، یک نقشه است که آمریکا و دیگر سران کشورهای غربی آن را بازی می‌کنند تا به افکار عمومی بگویند که ما نگران این وضعیت هستیم!
جمله حزب الله پیروز است، جبهه مقاومت پیروز است، پس از بیان آن از سوی رهبر معظم انقلاب بازتاب بسیاری در رسانه‌های داخلی و خارجی داشت. همانگونه که این سخن ایشان که گفته بودند رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید.
با توجه به شرایط حاکم در منطقه به ویژه در سرزمین‌های اشغال شده از سوی صهیونیست‌ها شمارش معکوس نابودی این رژیم آغاز شده است.
نخست وزیر این رژیم جنایتکار دیروز پس از چند بار به تعویق انداختن سفر خود به نیویورک سرانجام توانست به آمریکا برود و در سازمان ملل سخنرانی کند و بار دیگر با دروغ پراکنی‌های همیشگی خود حماس و حزب الله را جنایتکار معرفی کند در حالی که تعداد شهدای مردم فلسطین و لبنان نشان می‌دهد که کدام طرف جنایتکار و وحشی است.
وحشیگری‌های رژیم اسرائیل تاکنون جان بیش از 41 هزار تن از مردم فلسطین را گرفته است. دیروز در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به لبنان یک خانه از سوی هواپیماهای رژیم بمباران شد که در آن 9 عضو یک خانواده به شهادت رسیدند در حالی که نتانیاهو در سازمان ملل همه مسلمانان منطقه از ایران تا دیگر سرزمین‌های اسلامی را تهدید به حمله و جنگ کرد.
نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در لبه تیغ حرکت می‌کند، نه تنها او بلکه رژیم صهیونیستی رو به نابودی است و دروغ‌ها و فریب‌های این رژیم دیگر در جهان خریداری ندارد چرا که ماهیت آن برای افکار عمومی آشکار شده است.
 
محمد صفری
https://siasatrooz.ir/vdcdzz0foyt0sj6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی