جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۵
کد مطلب : 130870

خطبه‌های پیروزی

صلابت و اقتدار ایران اسلامی دیروز در نماز جمعه تهران به امامت حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا و با حضور میلیونی مردم که نشان از امت اسلامی دارد، برگزار شد.
نماز جمعه تهران با امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در حالی برگزار شد که چند روز پیش از آن، ایران به خونخواهی شهید هنیه، شهید سید حسن نصرالله و شهید نیلفروشان و دیگر شهدای راه مقاومت، مراکز و پادگان‌های نظامی رژیم جعلی اسرائیل را موشکباران کرد و لرزه بر پیکر این رژیم موقتی و حامیانش انداخت. خطبه‌های نماز جمعه دیروز تهران را که رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کردند، باید خطبه‌های پیروزی خطاب کرد. سخنانی که ایشان در خطبه‌ها بیان کردند، همگی از نصر و پیروزی خبر می‌داد،‌ پیروزی که به زودی محقق خواهد شد.ایشان تأکید کردند که رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد و اگر لازم باشد بار دیگر ایران این رژیم را هدف موشک‌های خود قرار خواهد داد.
پس از موشکباران سرزمین‌های اشغالی، سران رژیم صهیونیستی به تهدیدات نظامی و حمله به ایران رو آوردند و مدام گفتند که مراکزی را در ایران هدف قرار خواهند داد. این تهدیدات با واکنش جمهوری اسلامی ایران همراه بود و هشدارهای لازم و قاطع به طرف مقابل و حامیان آن داده شد. اگر رژیم صهیونیستی به عملیات موشکی وعده صادق 2 که بر اساس قوانین بین‌المللی در دفاع در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی بود، پاسخ دهد، واکنش ایران شدیدتر و دردناک‌تر خواهد بود. این پیام به سرعت به طرف مقابل مخابره شد و در رسانه‌های جهان بازتاب گسترده‌ای داشت.
عملیات وعده صادق2 غیر قابل نفوذ بودن گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را به سخره گرفت، همه تصاویری که از پرواز موشک‌های ایران بر فراز سرزمین‌های اشغالی دیده شد نشان می داد سامانه‌های چند لایه پدافند رژیم موقت و جعلی اسرائیل توانایی مقابله با موشک‌های ایران را ندارد.
نماز جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب در شرایطی برگزار شد که حتی دشمنان نیز تصور آن را نداشتند، چرا که فضای امنیتی منطقه و ایران ایجاب می‌کرد مسئولان ارشد به ویژه رهبر معظم انقلاب در امنیت باشند و حتی شایعاتی نیز مطرح شد که ایشان به مکانی دیگر منتقل شده‌اند تا با یک جنگ رسانه‌ای و جنگ روانی روحیه ایجاد شده پس از عملیات موشکی وعده صادق در میان مردم تضعیف شود.
هر چند از چند روز پیش از برگزاری نماز جمعه که خبر برگزاری آن به امامت فرمانده کل قوا منتشر شد، نگرانی در میان مردم به وجود آمد که دشمن در این زمینه اقداماتی انجام دهد اما ایشان با قدرت و صلابت در نماز جمعه شرکت کردند و علاوه بر پاسخ به همه شایعات و یاوه گویی‌های رایج دشمن در رسانه‌های خود،‌ با حضور میلیونی مردم در نماز جمعه که رهبر انقلاب پس از پنج سال حضور پیدا کرده بودند، برای دشمن که واژه «سگ هار» برازنده آن است،
رجز خوانی کردند.
«امت» دیروز به امامت رهبر انقلاب نماز جمعه را اقامه کردند. حاضران در نماز جمعه لشکریانی هستند که پای کار ایران، انقلاب،‌ جبهه مقاومت و مردم سراسر ایران هستند و برای این سرزمین مقدس جانفشانی خواهند کرد.بسیاری از آنهایی هم که در نماز حاضر نبودند قطعا پای کار ایران اسلامی هستند.
نماز جمعه تهران به امامت ولی امر مسلمین، معادلات کنونی منطقه و جهان را به هم زد و معادلات تازه‌ای برای آینده نه چندان دور منطقه و جهان رقم خواهد زد که شامل تحولات بزرگی خواهد بود.
پیام «خطبه‌های پیروزی» نماز جمعه دیروز به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی را دشمنان دریافت کردند.
اگر مردم فرصت داشتند از دیگر شهرهای کشور هم برای حضور در این نماز پرشکوه شرکت می‌کردند.
ایران آماده دفاع جانانه و نهایی از سرزمین خود، آرمان‌های انقلابی، جهان اسلام و جبهه مقاوت است، مسلمانان جهان خطبه‌های نماز جمعه رهبر معظم انقلاب اسلامی را با دقت بخوانند و گوش فرا دهند، نکته‌های زیادی در این خطبه وجود دارد که می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات جهان اسلام و راه نهایی برای نابودی سگ هار آمریکا در منطقه و آرامش و امنیت جهان باشد.
پیروزی بسیار نزدیک است، نوید این پیروزی بزرگ از هم اکنون به گوش می‌رسد، دشمن وحشت زده و مستأصل است. خود نیز می‌داند به پایان راه رسیده،‌ برای همین دست و پا می‌زند.
 
محمد صفری
https://siasatrooz.ir/vdcguz9qzak9w74.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی