سه شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۶
کد مطلب : 130167
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در دیدار با رئیس‌جمهور منتخب:

سازمان اداری و استخدامی نقش ویژه‌ای در حکمرانی نظام اداری و اجرایی کشور دارد

سازمان اداری و استخدامی نقش ویژه‌ای در حکمرانی نظام اداری و اجرایی کشور دارد
معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با حضور در دفتر رئیس‌جمهور منتخب، ضمن دیدار و گفت‌وگو با دکتر پزشکیان و تبریک جهت کسب اعتماد مردم، گزارشی از آخرین وضعیت نظام اداری کشور ارائه کرد.
به گزارش روابط‌عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور؛ دکتر میثم لطیفی روز سه‌شنبه 2 مردادماه در دیدار با رئیس‌جمهور منتخب ضمن ارائه آخرین گزارش از وضعیت نظام اداری و استخدامی کشور، گفت: این سازمان به عنوان یکی از دو بازوی اصلی رئیس‌جمهور، نقش ویژه‌ای در اعمال حکمرانی در نظام اداری و اجرایی کشور دارد.
لطیفی مباحث مطرح شده در دیدار با رئیس‌جمهور منتخب را بسیار سازنده و زمینه‌ساز انتقال دانش و حرکت اعتمادساز دولت‌ها برای خدمت بهتر به مردم  دانست و گفت: در این دیدار صمیمانه تلاش شد با  بیان جهت‌گیری‌های کلان دولت در حوزه نظام اداری و  ارائه گزارش عملکرد سازمان اداری و استخدامی کشور در سه سال گذشته، گلوگاه‌ها و نقاط اهرمی تصمیم‌گیری که نیازمند توجه به هنگام رئیس‌جمهور منتخب است به وی منتقل شود. 
وی گفت: هدف این بود که در ابتدای راه، تصویر روشنی از وضعیت نظام اداری کشور رئیس‌جمهور منتخب دریافت کنند.
لطیفی ضمن اشاره به ارائه آخرین آمارها در این دیدار، افزود: در خصوص برخی دستگاه‌های اجرایی همانند نهاد ریاست‌جمهوری و وزارت آموزش و پرورش گفت‌وگو تفصیلی‌تر بود. 
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور خاطرنشان کرد: وظیفه همه‌ ما این است که به دولت چهاردهم در هر سطحی که باشیم، کمک کنیم. ان شاءالله دولت منتخب موفق شود و به اهدافش برسد.
https://siasatrooz.ir/vdcfvxdyew6dmya.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی