?>?> دیدار فرمانده نیروی هوایی با خانواده شهید غلامعلی تکلی و مادر خلبان شهید احمد رفعت‌نیا | سیاست روز
فرمانده نیرویی هوایی ارتش امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی به همراه رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا حجت الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی با همسر شهید غلامعلی تکلی و مادر خلبان شهید احمد رفعت نیا دیدار کرد.
دیدار فرمانده نیروی هوایی با خانواده شهید غلامعلی تکلی و مادر خلبان شهید احمد رفعت‌نیا
امیر سرتیپ حمید واحدی در این دیدار با بیان لزوم توجه ویژه به جایگاه شهدا در ارتش جمهوری اسلامی گفت: شهدا مایه عزت و سربلندی ایران اسلامی هستند و بر همه واجب است برای شناساندن ویژگی های اخلاقی و روحیه نظامی‌گری شهدای ارتش و سایر شهدای ایران عزیز به مردم اقدامات خوبی انجام شود.
شهید غلامعلی تکلی در سال  1349 در تخصص اداری به استخدام نیروی هوایی ارتش درآمد و در ستاد این نیرو مشغول انجام وظیفه شد، نامبرده پس از پایان وقت اداری در مسجد محل به عنوان بسیجی خدمات ارزنده‌ای انجام داد و در تاریخ  ۱۲/۷/۱۳۶۰ توسط منافقین کوردل به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
خلبان شهید احمد رفعت‌نیا در سال ۱۳۶۰ در یک خانواده مذهبی در تهران دیده به جهان گشود و پس از طی دوران تحصیل در سال ۷۹ در رسته خلبانی به استخدام نیروی هوایی ارتش درآمد و پس از پایان دوره آموزشی به‌عنون خلبان بالگرد در پایگاه شهید لشگری مشغول انجام وظیفه شد.
این شهید گرانقد به‌همراه سرهنگ یوسف آهون‌بر و ستوان دوم محمدمهدی زارعی به هنگام اعزام به مأموریت بر اثر سانحه هوایی به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
 
https://siasatrooz.ir/vdccpxqss2bq1p8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی