پنجشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۷
کد مطلب : 131913

وقتی اسنپ مسافران را مچل می‌کند؟!

گویا اسنپ و حواشی که برای شهروندان ایجاد می‌کند قصد تمام شدن ندارد؟!
یکی از دوستانم ماجرایی را برای من تعریف کرد و درخواست داشت که چند سطری راجع به این موضوع بنویسم تا شاید کسی پیدا شود و مشکلات اسنپ را یکبار برای همیشه حل کند.
می گفت امروز چهارشنبه ۱۲دی ماه ۱۴٠۳ ساعت ۶:۴۵ از منزلم در قلهک تقاضای اسنپ به مقصد هتل استقلال برای شرکت در همایشی نمودم. وقتی که می‌خواستم درخواستم را ثبت کنم در روی نقشه دو خودرو در کوچه ما بود و حدود ۱۲خودروی دیگر نیز در شعاع ۵٠٠ متری کوچه ما بود، خوشحال شدم و با اعلام کرایه ۸۵ هزار تومانی اسنپ قبول کردم و منتظر تاکسی اسنپ شدم. عقربه‌های ساعت می‌چرخید و من همچنان منتظر بودم. بر اساس شمارشگر خود اسنپ درخواست من برای حداقل ۷٠راننده ارسال شد! اما دریغ از پذیرش درخواستم.  با اینکه هر روز کرایه مسیر من کمتر از این مبلغ بود ولی تعجبم این بود که چرا کسی قبول نمی‌کند؟
خلاصه این که تا ساعت ۷:۱۵ منتظر ماندم وقتی ناامید شدم از منزل خارج شدم و به کنار خیابان رفتم و تاکسی دربست گرفتم!
با توجه به شرح این ماجرا، واقعاً مسئولان اسنپ علاوه بر عذرخواهی از این مشتری و دیگر نمونه‌هایی که زیا داست، چگونه می‌خواهند جبران خسارت کنند؟!  چگونه می‌شود که ۷٠ راننده تاکسی درخواست مسافر را آن هم با کرایه بیشتر از همیشه قبول نمی‌کنند؟
این ۷٠راننده دنبال چه لقمه چربتری بودند که درخواست را برای این مسیر واقعاً کوتاه نپذیرفتند؟
در این شرایط مسافر بخت برگشته چه باید بکند؟ چرا رانندگانی که پذیرفته‌اند با همکاری در اسنپ در خدمت شهروندان باشند اینگونه نافرمانی می‌کنند و به مسافران خدمت رسانی نمی‌کنند؟
به واقع مدیران اسنپ چه پاسخی در قبال توهین رانندگانش به مسافر دارند بدهند؟
کدام سازمان باید بر تخلفات مهم اینچنینی اسنپ و رانندگانش نظارت و رسیدگی کند؟
البته بنده به دوستم عرض کردم با توجه به این تخلف آشکار شکایتش را در مراجع قضایی حتی تا لغو امتیاز فعالیت اسنپ پیگیری نماید و ما هم از طریق رسانه‌مان صدای او و دیگر آسیب دیدگان احتمالی از خدمات اسنپ و رانندگانش هستیم.
 
فرهاد خادمی
https://siasatrooz.ir/vdcfyydymw6dm1a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی