يکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
کد مطلب : 131062
در برنامه « زرین قلم» برگزار میشود

کتاب «رازهای فن بیان» در فرهنگ سرای رسانه رونمایی می‌شود

کتاب «رازهای فن بیان» در فرهنگ سرای رسانه رونمایی می‌شود
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، مراسم رونمایی از اولین مجموعه کتاب‌های تخصصی «رازهای فن بیان» به همت فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود. 
اولین مجموعه کتاب‌های تخصصی «رازهای فن بیان»، به قلم و کوشش مهدی مینایی نوشته شده و تلاش کرده مجموعه تکنیک‌های فن بیان را به مخاطبان آموزش بدهد. مینایی در کتاب خود به‌صورت تخصصی به تقویت مهارت‌ سخنوری می‌پردازد و تکنیک‌هایی را برای دستیابی به بیانی شیوا و تأثیرگذار آموزش می‌دهد. نویسنده آموزش را از نقطه‌ی صفر آغاز کرده و تا پیشرفته‌ترین مراحل آن جلو می‌برد. این کتاب علاوه‌ بر مباحث تئوری، با هدف نهادینه شدن مطالب، تمریناتی را نیز برای مخاطبان در نظر گرفته است.
مهدی مینایی نویسنده و کارگردان متولد سال 1352 است. او در نگارش و کارگردانی برنامه‌های تلویزیونی، رادیویی و تئاتر نقش دارد. در سال 1390، از او به‌عنوان بهترین کارگردان صداوسیما تقدیر شد. او کتاب‌های زیادی در خصوص تقویت فن‌بیان نوشته و در این زمینه تدریس هم می‌کند. از این نویسنده دو کتاب با مضمون فن‌بیان منتشر شده. یکی از این کتاب‌ها به آموزش فن‌بیان به کودکان و نوجوانان اختصاص دارد و دیگری به جنبه‌های تخصصی‌تر این مهارت می‌پردازد. هر دو کتاب به‌همت انتشارات آفرینش مهر چاپ شده‌اند.
کتاب «رازهای فن بیان» به اسطوره هنر و سخن، هنرمند زنده‌یاد، جمشید مشایخی تقدیم شده است.
مراسم رونمایی از کتاب «رازهای فن بیان» روز چهارشنبه 2 آبان ماه با حضور نادر مشایخی، فرزند استاد جمشید مشایخی و جمعی از اهالی هنر، فرهنگ و ادب در سالن همایش دکتر یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود. از عموم علاقه‌مندان دعوت می‌شود در این مراسم حضور پیدا کنند. 
فرهنگسرای رسانه واقع در پاسداران، خیابان شهید گل نبی، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا می‌باشد.
انتهای پیام/
https://siasatrooz.ir/vdcai6n6u49new1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی