يکشنبه ۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۲
کد مطلب : 129892

سخنی با گروه‌های مثلا فشار!

«گروه فشار»، «خودسرها»، «گروه های خودسر» و... کلیدواژه‌هایی که بعد از استقرار اصلاح طلبان در حاکمیت اداری کشور وارد ادبیات سیاسی کشور شد.
واژه‌هایی که دست ساخته تئوریسین‌های اصلاحات بوده و برای ترویج «اصولگرا هراسی» توسط رسانه‌های خود این واژه‌ها را در سپهر سیاسی ایران نهادینه کردند. آنها با زدن برچسب «گروه فشار» یا «گروه خودسر» به رقبای اصولگرای خود سعی کرده‌اند که از اصولگرایان چهره‌هایی وحشتناک و تندرو در جامعه ترسیم کنند.
البته ذکر این نکته لازم است که هیچکس این جریانات مثلا «فشار وخودسر» را گردن نگرفته و در سال‌های گذشته خیلی‌ها گفته‌اند که اصلاح طلبان با توجه به «سبقه امنیتی» که داشته‌اند، در ایجاد «جنگ روانی» تخصص و تبحر دارند و بعید نیست که این گروه‌های فشار کار خودشان هم باشد.
به هرحال از آنجا که به روزهای حساس پایانی انتخابات نزدیک می‌شویم، جا دارد که به همه هواداران دو جناح سیاسی کشور که در این دوره نامزدهایی پر تلاش دارند توصیه کنیم که اجازه ندهند عده ای مشکوک الهویه با نفوذ در تجمعات انتخاباتی نظم و آرامش این فضاها را بر هم بزنند و به اسم اسلام و انقلاب کارهایی را مرتکب شوند که در شأن نظام سیاسی کشور نیست.
نامزدهای تایید صلاحیت شده در میدان، ضمن روشنگری برای هواداران خود آن‌ها را موظف به حفظ نظم و احترام به رقبا نمایند تا بتوانیم ایام تبلیغات خوبی را پشت سر بگذاریم و به روز سرنوشت ساز جمعه برسیم.

فرهاد خادمی
https://siasatrooz.ir/vdci33azrt1arv2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی