جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۱
کد مطلب : 130260

خود تحقیری ملی با کدام هدف؟!

از روز چهارشنبه که اسماعیل هنیه دریک عملیات تروریستی در تهران به شهادت رسید، شاهد هستیم که تعدادی از آدم‌های همیش «نق زن» در فضای مجازی با تمسک به این حادثه تلخ، نظام اطلاعاتی و امنیتی کشور را زیر سوال برده و با متن‌هایی تمسخرگونه خود بنوعی آب درآسیاب دشمنان می‌ریزند.
هر چند که نمی‌خواهیم نفوذی‌ها،جاسوس‌ها و...که باعث بوجود آمدن این ترور شوم شد نادیده بگیریم ولی همه این موضوعات نمی‌تواند و نباید مستمسکی بشود برای نادیده گرفتن دستاوردهای بزرگ اطلاعاتی و فوق العاده مهم در کشور.
البته در یک نگاه نقادی مشفقانه ممکن است خود ما هم به برخی پراکنده کاری و حاشیه رفتن‌ها در نظام امنیتی کشور، اشکالاتی را وارد بدانیم ولی قطعاً همین اشکالات و حاشیه‌ها در تمامی نظام اطلاعاتی دنیا رخ داده و خواهد داد و لذا نباید در رفتارهایی مغرضانه بخواهیم سیستم اطلاعاتی کشور را تحقیر کنیم و گزک بدست دشمنان قسم خورده بدهیم.
مرحوم احمد شاملو همواره می‌گفت که ما ایرانی‌ها حافظه تاریخی نداریم و زود فراموش می‌کنیم آنچه را که داشته و داریم. لذا آن‌هایی که برای موساد یک قدرت افسانه‌ای و مرموز را متصور هستند باید بدانند اصولا موجودیت و تمامیت دولت صهیونیستی یعنی آمریکا، انگلیس و چند کشوراروپایی و اگر این کشورهای حمایتگر نباشند اسرائیل پشیزی ارزش نخواهد داشت و یقناً اقدام تروریستی اخیر نیز بدون حمایت و پشتیبانی حامیانش میسر نبوده و پی می‌بریم که موساد به تنهایی توان چنین عملیاتی را نداشته است. برای اینکه کسانی که نق می‌زنند و همواره مرغ همسایه برایشان غاز است چند اقدام نظام اطلاعاتی کشور که بسیار بی‌نظیر و چشمگیر بوده است فهرست وار متذکر می‌شویم تا بدانند این عملیات غرورآفرین چگونه هیمنه نظام اطلاعاتی کشور را به رخ غربی ها کشانده است.
۱-عملیات منجر به نابودی بسیاری از سرپل‌های موساد و نیروهای سایان، منابع اسرائیلی اذعان کرده‌اند در مجموع عملیات بوئنوس آیرس و آمیا نزدیک ۳۰۰ سرپل از دست دادند! و اگر کسی با دکترین موساد آشنا باشد می‌داند که هر سرپل ۲۰‌ جاسوس و سرجاسوس را مدیریت می‌کند، شما حساب کنید وقتی اسرائیل ۱۰۰ سرپل از دست بدهد چه شبکه بزرگی را از دست می‌دهد، چه برسد به ۳۰۰ سرپل!
۲-عملیات بیت لید، منطقه بیت لید حفاظتی ترین منطقه در اسرائیل است که تمام نهادهای اطلاعاتی داخلی اسرائیل و ارتش و پلیس آن به آنجا رصد دارند و تمام نهادهای آنان در آن منطقه خانه‌های امنیتی بسیاری دایر کردند و در طی عملیات بیت لید چنان ضربه‌ای به آنان وارد شد که رئیس جمهور وقت اسرائیل آن را با حمله ۳۰ جنگنده به اسرائیل برابر دانست!
۳-عملیات نابودی شین بت، در این عملیات تمام معاونت‌های شین بت و اکثر مدیران آن کشته شدند و ساختمان مرکزی شین بت در اسرائیل نابود و دستگاه اطلاعاتی امنیت داخلی آنها کور و فلج شد، این ضربه در اندازه‌ای بد بود که اسرائیل برای ترمیم شین بت مجبور به استفاده از دستگاه‌های اطلاعاتی آمان و موساد جهت جایگزین کردن نیروهای از دست رفته شد.
۴-نابودی هسته مرکزی گروهک‌های تروریستی‌، در طی این عملیات واجا موفق شد تمام هسته‌های مرکزی آنتیفا، گروهک تروریستی الاحوازی، منافقین، تشکیلات اطلاعاتی داعش و رئیس آن، احرارة الشام و معاونت متساوای موساد را نابود کند! دقت بفرمایید که متساوا مسئول جمع آوری اطلاعات و ترور هدفمند است و ترور رئیس چنین معاونتی چه ضربه بزرگی است.
۵-حمله موشکی گسترده به اربیل و کشته شدن معاونت متساوای موساد برای دومین بار در طول تاریخ موساد.
۶-نفوذ عمیق در کابینه رژیم صهیونیستی، به گونه‌ای که وزیر انرژی اسرائیل سالها برای کشور ما جاسوسی می‌کرد و شبکه سازی گسترده‌ای در بدنه اسرائیل کرد و اسرائیل چه دیر فهمید که وزیرشان از نیروهای ما بوده و حجم عظیمی از اطلاعات محرمانه اسرائیل را به ما انتقال داده است.
۷-مونیکا آلفرد وایت، بانوی مجاهدی که مسلمان شد! مونیکا آلفرد وایت از نیروهای ارشد اطلاعاتی آمریکا بود که توسط دستگاه اطلاعاتی واجا جذب، و ۱ سال در آمریکا بود و اطلاعات محرمانه سنگینی از آمریکا به کشور ما منتقل کرد و یک نمونه از این اطلاعات از شبکه مشترک اطلاعاتی ناتو و متحدان آسیایی آنان‌+‌اسرائیل است.
۸-در مورد جاسوسی تجهیزاتی و صنعتی نمی‌توان حرف خاصی زد، فقط سر بسته این نکته گفته شود نیروهای ما توانستند اطلاعات بخش اعظمی از قدرت دریایی اسرائیل را به کشور منتقل کنند، که یک نمونه ی عادی آن زیر دریایی دلفین اسرائیل است.
۹-شناسایی پایگاه‌های موشکی اسرائیل و شناسایی تمام خانه‌های امن پانها در فلسطین اشغالی+کشتن پدر موشکی اسرائیل در هتل امن آن‌ها.
آنچه که به عنوان نمونه در سطور فوق آمد فقط بخش کوچکی از اقدامات کشورمان است، و بر آن شدیم که پاسخی به خود تحقیرها داده باشیم تا کمتر تحقیر کنند و بخود آیند و کمی به وطن شان عشق بورزند.
 
فرهاد خادمی
https://siasatrooz.ir/vdcjmyevyuqet8z.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی