چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۴
کد مطلب : 130724

تنها راه، مقابله جدی با اسرائیل است

در جنگ حلوا پخش نمی‌کنند، جبهه مقاومت در حال جنگ با رژیم جعلی اسرائیل است. این رژیم از هر ابزاری برای پیشبرد اهداف خود بهره می‌برد و ابایی هم ندارد. اسرائیل جنایت می‌کند و در طول یکسال بیش از 40 هزار تن را در غزه به شهادت رسانده است.
در کشورهای جبهه مقاومت نیز عملیات انجام می‌دهد، در لبنان، سوریه، عراق و یمن، حتی در ایران هم عملیات تروریستی می‌کند. ترور شهید هنیه در محل اقامت او در تهران تازه ترین اقدام تروریستی رژیم جعلی اسرائیل در ایران است.
کشورهای حامی تل آویو همچون آمریکا و اروپا و کانادا هر گاه اسرائیل عملیاتی انجام می‌دهد طرف مقابل را به خویشتنداری دعوت می‌کند چرا که خود را نگران گسترش درگیری و جنگ در منطقه و جهان نشان می‌دهد. اما هیچگاه رژیم صهیونیستی را از اقدامات خود منع نکرده است. سازمان های بین المللی نیز توان و اجازه منع این رژیم را ندارند. با این شرایط تنها گزینه باقی مانده، واکنش از سوی جبهه مقاومت است، واکنشی جدی و قطعی به رژیم صهیونیستی که تاکنون پاسخ قاطعی که بازدارنده باشد دریافت نکرده است.
تل آویو از وضعیت موجود استفاده می‌کند و علاوه بر حملات نظامی به جبهه مقاومت و مردم فلسطین، در دیگر کشورهای جبهه مقاومت نیز دست به اقدامات تروریستی می‌زند. به واقع اسرائیل از خویشتنداری ایران، لبنان، یمن سوریه و عراق سوء استفاده می‌کند چرا که بر این باور است آنها نگران گسترش و دامنه دار شدن جنگ هستند و به همین دلیل دست به اقدام قاطع بازدارنده علیه رژیم صهیونیستی نمی‌زنند. چنین باوری است که اسرائیل را وقیح تر کرده و هر بار آنها با اقدامات جنایتکارانه که تازه ترین آن روز سه شنبه در لبنان و سوریه اتفاق افتاد، دست به جنایت می‌زنند.
انفجار پیجرها گرچه یک اقدام تروریستی محسوب می‌شود اما نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها برای نابودی و تضعیف جبهه مقاومت به همه ابزارها و وسایل دسترسی دارند و از آنها استفاده می‌کنند.
رژیم موقت و جعلی اسرائیل از نظر وضعیت سیاسی متزلزل است از داخل با اعتراضات ساکنان این رژیم اشغالگر روبرو است و در خارج نیز با موج بزرگی از مخالفت افکار عمومی جهان مواجه است. از نظر نظامی نیز در بحران به سر می برد چرا که خود را با لبنان، عراق، یمن و حتی سوریه درگیر کرده هر چند کمک‌های گسترده‌ای را از سوی آمریکا، اروپا و کانادا دریافت می‌کند اما این تدارک نمی‌تواند یک رژیم بحران زده را نجات دهد.
شرایط برای نابودی اسرائیل مهیا است. حتی برای پایان دادن به اقدامات و تحرکات آن شرایط آماده است تنها کافی است، رجزخوانی‌ها تبدیل به عملیات شود، نتیجه آن روشن است. واکنش قاطع و محکم علیه اسرائیل است که باعث خواهد شد این رژیم سلاح خود را غلاف کند چرا که می‌داند اگر بار دیگر اقدامی انجام دهد، واکنش ویرانگرتر خواهد بود.
 
محمد صفری
https://siasatrooz.ir/vdcew78zejh8xfi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی