شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۲
کد مطلب : 130805

بازهم وعده صادق

او را مرد وعده‌های صادق نام نهادند، حتی دشمنانش نیز در صداقت گفتمار و عملش ذره‌ای تردید نداشتند. آنچنان صادق بود که حتی دشمنان کشورش در سرزمین‌های اشغالی می گفتند او هر چه بگوید عین صداقت است و هرگز از سخنش باز نخواهد گشت و جز حقیقت نگفته و نخواهد گفت. او سی سال پیش وعده داد که روزی لبنان را از اشغالگران پاکسازی خواهد کرد و در سال 2000 این وعده را عملی کرد و رژیم صهیونیستی را که تا آن روز در هیچ جنگی شکست نخورده بود به زانو در آورده واز جنوب لبنان اخراج و جشن و شادمانی را به مردم هدیه داد. وی در سال 2006 نیز در جنگ 33 روزه وعده داد که مقاومت پیروز است و دشمن گزینه‌ای جز شکست ندارد و سرانجام نیز چنان شد که او وعده داد بود.
در همان زمان وعده آزادی اسرا را داد و در سال 2008 آن را نیز محقق کرد و صدها اسیر از فلسطین، لبنان و کشورهای عربی را در تبادل با رژیم صهیونیستی آزاد کرد. وی وعده داد که سوریه در برابر تروریسم تحمیلی پیروز خواهد شد و سرانجام این وعده را نیز محقق ساخت و امروز سوریه با افتخار بار دیگر هب جمع اتحادیه عرب بازگشته است.
 او وعده داد که دیگر فلسطین جولانگاه اشغالگری رژیم صهیونیستی نخواهد شد و این وعده بارها و بارها صادق شد چنانکه در طوفان الاقصی این مهم بارها رقم خورده است. او وعده داد که هرگز ملت فلسطین را تنها رها نخواهد کرد و همواره نیز پایبند بر آن بود چنانکه در طول یک سال گذشته حزب‌الله ضربه‌هایی سهمگین را به رژیم صهیونیستی در شمال وارد و آنجا را به یک متروکه مبدل کرد. او در روز عاشورا وعده داد که راه امام حسین(ع) و شهدا ادامه خواهد داشت و پرچم لبیک یا حسین (ع) هرگز زمین نخواهد افتاد و همواره برافراشته است. آری او بار دیگر به وعده خویش عمل کرد آنجا که فریاد می زد شهادت افتخار و راهی است که به دنبال آن است و هرگز از آن دور نخواهد شد و سرانجام نیز او به همرزمان شهیدش همچون فرزندنش، عماد مغنیه، سمیر قنطار، بدرالدین، سردار سپهبد قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس، اسماعیل هنیه و... پیوست. آری سید حسن نصرالله مرد وعده‌های صادق بود و با صداقت و صادقانه شهد شهادت نوشید.
روحش شاد و راهش تا ابد ماندگار باد.
 
مهسا شاه‌محمدی
https://siasatrooz.ir/vdce778znjh8xvi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی