شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۵
کد مطلب : 130809

چوب خط رژیم صهیونیستی پر شده است

حزب الله عزاداری نمی‌کند، عزاداری این سازمان سیاسی نظامی در انتقامی است که باید از سران رژیم صهیونیستی بگیرد.
درنگ هم جایز نیست، مصلحت اندیشی هم نباید کرد، نباید گذاشت داغ خون ریخته شده سرد شود، که اگر چنین شود، دشمن صهیونیستی جری‌تر شده و گستاخانه‌تر دست به عملیات جنایتکارانه خواهد زد چرا که می‌بیند، در حالی که همچنان قتل عام می‌کند، اما پاسخ قاطعی دریافت نمی‌کند.
سید حسن نصرالله رهبر حزب‌الله لبنان که در حمله هوایی رژیم صهیوینستی به شهادت رسید، در میدان نبرد بود، در میان معرکه، در میان آتش و هر آن می‌دانست شهادت او را در بر خواهد گرفت، او از شهادت بیم نداشت، که برای آن قیام کرده بود، اما تا زمانی که می‌توانست و باید، زنده می‌ماند تا سایه هراس و وحشت بر سر صهیونیست‌ها باشد.
او با وجودی که در لبنان همه عوامل موجود، سعی داشتند تا او را ترور کنند و به شهادت برسانند، هیچگاه از شهادت گریزان نبود، اما باید می‌ماند تا قیام مقاومت پا برجا بماند و در چنین مرحله‌ای از نبرد تاریخی و سرنوشت ساز به شهادت برسد.
لبنان جایی عجیب است، ساختاری که در این کشور وجود دارد، باعث گشته تا نفوذی عمیق و عجیب در آن وجود داشته باشد.
آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها، فرانسوی‌ها، سعودی‌ها و صهیونیست‌ها در این کشور نفوذ دارند، اما با وجود همه احاطه‌ای که آنها دارند، حزب الله قدرتمند و تأثیر گذار است که معادلات جنگ را تعیین کرده و توانسته از لبنان و فلسطین در مقابل تجاوزات و جنایت رژیم صهیونیستی حراست کند.
حزب الله لبنان در خط مقدم نبرد با رژیم جعلی اسرائیل است، رژیمی که اگر فرصت به دست بیاورد، همه کشورهای اسلامی را نابود خواهد کرد و اگر تاکنون نتوانسته دست به چنین کاری بزند وجود نیروها و سازمان‌هایی است که مقابل این رژیم ایستاده‌اند.
رهبر معظم انقلاب دیروز در پیامی بر حمایت همه مسلمانان از جبهه مقاومت به ویژه حزب الله تأکید کردند و نوشتند؛«بر همه‌ی مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند.»
این پیام شامل همه مسلمانان است، ایران را نیز در بر می‌گیرد. اکنون زمانی است که باید تصمیم نهایی را گرفت، حزب الله که در خط مقدم جنگ با رژیم صهیونیستی است،‌ جبهه مقاومت عراق نیز پای کار است و انصارالله یمن نیز دست کمی از حزب الله لبنان ندارد.
رژیم صهیونیستی از خط قرمز جبهه مقاومت و ایران عبور کرده است، این رژیم زمانی که سفارت ایران را هدف قرار داد و چند تن از مستشاران نظامی ایران را به شهادت رساند از خط قرمز عبور کرده بود، اسرائیل جعلی، زمانی که شهید فخری زاده را ترور کرد، شهید هنیه را در تهران ترور کرد و اکنون که سید شهیدان حسن نصرالله را که در کنار او شهید سردار نیلفروشان نیز حضور داشت به شهادت رساند، خط قرمزها را عبور کرد و چوب خط این رژیم پر شده است.
حزب الله ماندگار است، این سازمان سیاسی و نظامی یک واحد و هنگ ساده نیست که با چند عملیات هوایی و بمباران نابود شود، ریشه و عمق دارد، زمانی که سید عباس موسوی به دست تروریست‌های صهیونیست به شهادت رسید تصور می‌کرد کار حزب الله تمام است، اما جانشین او سید حسن نصرالله 33 سال این سازمان را فرماندهی کرد و در طول این سال‌ها سران صهیونیست یک روز خوش نداشتند.
ایران نیز در این شرایط باید تصمیم بگیرد، تصمیمی که نباید دیر شود. درنگ جایز نیست اگر بار دیگر در مقابل اقداماتی که رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد کوتاه بیاییم، رژیم دست به اقدامات دیگر خواهد زد که چه بسا دیر خواهد بود. هر اقدامی باید به موقع و بجا باشد، نه به این معنا که به دراز بکشد.
همانگونه که پیش از این در یادداشتی به آن اشاره کرده بودیم، ‌توهم گسترش جنگ در صورت ورود ایران، ابزاری شد برای آن که رژیم صهیونیستی از آن بهره برداری کند و به جنایات خود ادامه دهد و همچنان بر روی سیاست خویشتنداری ایران که از سوی بسیاری از کشورها و سران آنها توصیه شد، حساب کند.
قطعاً ورود مستقیم ایران، به جبهه‌ مقاومت روحیه‌ای بزرگ و تأثیر گذارتر خواهد بخشید. آنها هم اکنون نیز با روحیه در میدان نبرد مستقیم با صهیونیست‌ها حضور دارند و هیچ واهمه‌ای هم از آینده ندارند چرا که می‌دانند پیروزی با حزب الله است همانگونه که خداوند در قرآن کریم وعده داده است.
 
محمد صفری
https://siasatrooz.ir/vdciuuaz3t1apv2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی