جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۹
کد مطلب : 130863

اولویتی که باید دانست

غرب آسیا در طول یک سال گذشته آماج تحولاتی بوده که سرنوشت و آینده این منطقه را مشخص می‌سازد.نگاهی بر روند تحولات نشان می‌دهد که دشمن تمامی کشورهای مشترک است و صرفا تاکتیک های آن در قبال هر کشوری متفاوت می باشد در همین حال دشمن با گرفتن هر سنگیر به دنبال پیشروی به سنگر جدید است که در راستای راهبرد جهانی غرب صورت می‌گیرد.
تکیه آمریکا و همدستانش بر حفظ امنیّت رژیم غاصب، پوششی برای سیاست تبدیل رژیم صهیونیستی به ابزار آنان برای در اختیار گرفتن همه منابع این منطقه و استفاده از آن در درگیری‌های بزرگ جهانی است. سیاست آنان، تبدیل رژیم به دروازه‌ صادرات انرژی از منطقه به جهان غرب و واردات کالا و فنّاوری از غرب به منطقه است و این یعنی تضمین موجودیّت رژیم غاصب و وابستگی کلّ منطقه به آن. غربی‌ها برآنند تا انرژی و حمل و نقل منطقه را کاملا از سرزمین‌های اشغالی اجرایی سازند تا در نهایت منطقه به طور کامل تحت سلطه غرب و صهیونیست‌ها قرار گیرد.
بر این اساس این واقعیّت نشان می‌دهد که هر ضربه به رژیم از سوی هر کس و هر مجموعه، خدمت به کلّ منطقه و بلکه به کلّ انسانیّت است. در این میان باید توجه داشت که از ابتدا باید وحدت در مقابله داشت و تاکتیک‌های دشمن را با رویکرد وحدت گرایانه شناخت و خنثی ساخت. کمربند استقلال در همه زمینه‌ها مولفه این مهم است که در وحدت محقق می شود و کشورهای منطقه می‌توانند با همگرایی و تقیوت روابط این مهم را اجرایی سازند. حمایت همه جانبه از فلسطین و لبنان گامی مهم در راه این وحدت خواهد بود چرا که اگر صهیونیست‌ها بتوانند به اهدافشان در این کشورها دست یابند در گام بعدی به سراغ سایر کشورها خواهند رفت. 
امروز خواسته‌ سیّد شهید حسن نصرالله از همگان و از جبهه‌ مقاومت، و از همه‌ امّت اسلامی این است که با وحدت و شجاعت در برابر رژیم صهیونیستی قرار گیرند و آزادی لبنان و فلسطین را نهایی سازند. امروز مهمترین مسئله درس گرفتن از مکتب شهید مقاومت است که همانا وحدت در برابر دشمن متجاوز و حامیانش می‌باشد.
 
سید محمد صادق لنکرانی
https://siasatrooz.ir/vdciquazpt1apv2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی