يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹
کد مطلب : 130363
وقتی بر اثر تکه‌تکه شدن اجساد، هر 70 کیلو اعضای بدن کشف شده در مدرسه «التابعین» یک شهید محاسبه می‌شود

جهان خون بگرید رواست

دیده‌بان حقوق بشر: ادعاهای اسرائیل درباره مدرسه التابعین کاملا دروغ است
جهان خون بگرید رواست
در میان سکوت مدعیان حقوق بشر، خبرنگار شبکه «روسیا الیوم»، به نقل از نیروهای امدادی در نوار غزه گزارش داد به علت تکه‌تکه شدن بدن انسان‌ها در حمله ارتش اسرائیل به مدرسه «التابعین» در مرکز نوار غزه، هر 70 کیلوگرم اعضای بدنی که نیروهای امدادی آن را در این مدرسه کشف می‌کنند، به عنوان یک شهید در نظر گرفته می‌شود.
ارتش رژیم صهیونیستی، ، مدرسه التابعین در مرکز نوار غزه را هنگام نماز صبح با سه بمب 2 هزار پوندی هدف حمله قرار داد که منجر به شهادت بیش از 100 فلسطینی و جراحت ده‌ها نفر دیگر شد. شبکه روسیا الیوم  اشاره کرد که هلال احمر فلسطین آمار غیرنهایی شهدا را 93 نفر اعلام کرد و گفت تعداد زیادی تکه‌تکه شده‌اند.رئیس سازمان دیده بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه با افشای دروغ‌پردازی صهیونیست‌ها برای توجیه جنایت کشتار بیش از ۱۰۰ غیرنظامی در مدرسه آوارگان شهر غزه اعلام کرد، ادعاهای اسرائیل درباره وجود نیروهای حماس و جهاد اسلامی در این مدرسه کاملا دروغ است.
در پی دروغ پردازی‌های تکراری صهیونیست‌ها برای توجیه جنایت شنیعی که در مدرسه التابعین در شهر غزه مرتکب شده و بیش از 100 غیرنظامی را در یک حمله قتل عام کردند، «رامی عبده» رئیس سازمان دیده‌بان حقوق بشر اروپا- مدیترانه اعلام کرد: فهرستی که ارتش اسرائیل شنبه شب از 19 شهید مدرسه التابعین منتشر کرده و مدعی شد که آنها از نیروهای حماس و جنبش جهاد اسلامی هستند، جعلی بوده و بعد از بررسی‌های اولیه مشخص شد که این فهرست شامل اطلاعات گمراه کننده است.رامی عبده تاکید کرد: بررسی‌های اولیه ما نشان می‌دهد بیش از نیمی از کسانی که نام آنها در این لیست ارتش اسرائیل ذکر شده بود، افراد دانشگاهی، متخصصان و همچنین کودکان هستند که هیچ ارتباطی با فعالیت‌های سیاسی ندارند.
مدیر سازمان دیده‌بان حقوق بشر اروپا- مدیترانه افزود: در این لیست همچنین به عنوان مثال نام «منتصر ضاهر» به چشم می‌خورد که جمعه گذشته به همراه خواهرش در آپارتمانشان به شهادت رسید؛ یعنی یک روز قبل از حمله ارتش اسرائیل به مدرسه التابعین. وی در ادامه گفت: ما در حال بررسی مابقی اسامی هستیم، اما می‌توانیم با اطمینان بگوییم که این لیست صد در صد جعلی و گمراه کننده است.
همچنین کمیته‌های مقاومت فلسطین، «همسویی و همذات‌پنداری» وزیر خارجه انگلیس با رژیم صهیونیستی در جنایت مدرسه التابعین و قتل عام بیش از 100 فلسطینی را محکوم کرد.رئیس مرکز امدادرسانی به غیرنظامیان در غزه: این مدرسه با سه موشک مرگبار آمریکایی MK-84 که بیش از دو هزار پوند وزن داشت، بمباران شد، دمای این موشک‌ها در زمان اصابت به ۷هزار درجه رسید.
ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی اسرائیل به مدرسه «تابعین» در نوار غزه که آوارگان فلسطینی در آن جای گرفته بودند، اعلام کرد که روسیه از طرف اسرائیلی می‌خواهد تا از ادامه حملات به اهداف غیرنظامی در این منطقه خودداری کند.
خبر دیگر آنکه جبهه مردمی برای آزادی فلسطین، اظهارات گستاخانه وزیر خارجه رژیم اشغالگر مبنی بر بمباران اردوگاه جنین و تکرار سناریو ویرانی غزه در این اردوگاه را بیانگر نیت شوم صهیونیست‌ها علیه کرانه باختری دانست و تاکید کرد مردم فلسطین این توطئه‌ها را شکست می‌دهند.ارتش اسرائیل بعد از آغاز جنگ در فلسطین اشغالی (هفتم اکتبر) بیش از 10 هزار فلسطینی را در کرانه باختری و قدس اشغالی بازداشت کرده است.
وزارت بهداشت فلسطین، اعلام کرد حدود 500 نفر از نیروهای کادر درمانی غزه از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی (پانزدهم مهر 1402) به شهادت رسیده‌اند و صدها نفر دیگر مجروح شده‌اند.نخست وزیر ایرلند با اشاره به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، خواستار بازنگری در توافقی شد که امتیازات زیادی به این رژیم در اروپا می‌دهد.
در رویکردی جنایتکارانه وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ادعا کرد که این رژیم نباید با حماس مذاکره کند بلکه باید غزه را به طور همیشگی اشغال کند. در این میان شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی از شکست سامانه پدافندی رژیم صهیونیستی در مقابله با حمله پهپادی حزب‌الله لبنان خبر داد. همچنین در واکنش به کشتار مدرسه «التابعین» غزه به دست اشغالگران صهیونیست، الجزایر با حمایت سایر کشور‌های عضو شورای امنیت خواستار تشکیل جلسه اضطراری شد.
«جرمی کوربین» رهبر سابق حزب کارگر انگلیس گفت: ساکنان نوار غزه با سلاح هایی که آمریکا و انگلیس در اختیار اسرائیل قرار می دهند، قتل عام می شوند.همچنین مفتی اهل سنت عمان از سکوت جهان اسلام در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی بویژه جنایت اخیر این رژیم در مدرسه التابعین در شهر غزه به شدت انتقاد کرد و خطاب به مسلمانان گفت که کی می خواهید متوجه شوید که باید با سلاح خودتان از خود در برابر باند جنایتکار رژیم صهیونیستی دفاع کنید؟
https://siasatrooz.ir/vdcd9z0fsyt0ss6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی