دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۹
کد مطلب : 103121

وظیفه ما شناسایی، مقابله و ریشه‌کنی مفاسد اقتصادی است

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: به عنوان نهاد عالی امنیت ملی وظیفه ما بسترسازی برای تأمین امنیت اقتصادی با تکیه بر حفظ حقوق فعالان اقتصادی و ایجاد ساز و کار‌هایی برای شناسایی، مقابله و ریشه‌کنی مفاسد اقتصادی و رانت‌های مختلف و تسریع در امر رسیدگی به جرایم اقتصادی است.
در چهارمین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر، بهره‌برداری از دو طرح بزرگ صنعتی شامل تصفیه‌خانه مدرن صنعتی و طرح توسعه فاز دوم تولید فرکتوز با حضور دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در شهرستان هشتگرد استان البرز انجام شد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی طی سخنانی در جمع خبرنگاران گفت: مهمترین فرصت‌های امروز ما در حوزه اقتصاد بوده که تحت تاثیر چالش‌های مهمی، چون تولید و اشتغال پایدار قرار گرفته است.
شمخانی بهره گیری از فناوری بومی و سرمایه ایرانی را موجب مایوس شدن دشمن از ضربه به «استقلال سیاسی» کشور بین رفتن تاثیرگذاری ابزار تحریم عنوان کرد و افزود: یکی از پایه‌های مهم تداوم انقلاب اسلامی و ارزش‌های اجتماعی منبعث از ان تکمیل شدن زنجیره «استقلال علمی» و به تبع آن «استقلال اقتصادی» است. وی در پایان با اشاره به وجود نسل جوان تحصیلکرده، خلاق و پرشور در کشور ما و توانمندی این نسل در مقابله با چالش‌های مختلف افزود: به طور قطع مسیر توسعه و و بالندگی در حوزه‌های مختلف با رفع موانع و مشکلات موجود در افقی روشت و پرامید طی خواهد شد.

https://siasatrooz.ir/vdcf0mdyyw6dxya.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی