پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
کد مطلب : 129104
رئیسی‌ در جلسه هیأت دولت:

اقدامات امیدبخش دولت در خدمت رسانی به مردم تبیین شود

اقدامات امیدبخش دولت در خدمت رسانی به مردم تبیین شود
رئیس جمهور آمار ارائه شده از سفر های نوروزی و حضور گردشگران در اقصی نقاط کشور را امیدبخش و از نشانه‌های نشاط اجتماعی دانست و با تاکید بر تقویت زیر ساخت‌های لازم در حوزه گردشگری و اهتمام دولت به خدمات‌دهی بهینه به مردم، تبیین اقدامات انجام شده برای افکار عمومی را خواستار شد.
سید ابراهیم رئیسی در جلسه روز چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه هیأت دولت، با اشاره به گزارش وزیر راه شهرسازی درباره جا به جایی و تردد بیش از ۸ میلیون مسافر نوروزی از طریق بخش‌های مختلف حمل و نقل جاده‌ای، هوایی، ریلی و دریایی، آمار ارائه شده از سفرهای نوروزی و حضور گردشگران در اقصی نقاط کشور را امیدبخش و از نشانه‌های نشاط اجتماعی دانست و با تاکید بر تقویت زیر ساخت‌های لازم در حوزه گردشگری و اهتمام دولت به خدمات‌دهی بهینه به مردم، تبیین اقدامات انجام شده برای افکار عمومی را خواستار شد.
رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت نقش نخبگان علمی در پیشرفت کشور و لزوم رفع دغدغه‌ها و مشکلات آنها تاکید کرد و افزود: با رفع دغدغه‌ها و مشکلات پیش روی نخبگان علمی، می‌توان زمینه مشارکت بیشتر آنها در پیشرفت کشور را فراهم کرد. آروزی بهره‌مندی هر چه بیشتر مردم از فضلیت شب قدر و توصیه به تلاش برای درک بیشتر این ایام با فضیلت ماه مبارک رمضان از دیگر محورهای سخنان رئیس جمهور در جلسه دیروز بود.
https://siasatrooz.ir/vdce7o8zejh8wzi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی