شنبه ۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱
کد مطلب : 129878
امام‌جمعه رودبار قصران شمیرانات تأکید کرد :

حضور حداکثری و هوشمندانه مردم در انتخابات

حضور حداکثری و هوشمندانه مردم در انتخابات
امام‌جمعه بخش رودبار قصران شمیرانات با تأکید بر لزوم حضور حداکثری و هوشمندانه مردم در انتخابات، گفت : مشارکت حداکثری در انتخابات مایه اقتدار و تحول در مدیریت کشور است و موجب  از بین رفتن نقشه‌های شوم دشمنان می‌شود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین نیشابوری در خطبه‌های نماز جمعه یکم تیرماه با اشاره به بالا گرفتن تب انتخابات به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت انتخابات اشاره کرد و گفت:  مشارکت بالا و انتخاب خوب، 2 رکن تحقق این حماسه و رویداد مهم است و باید تمام برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌ها بر روی این دو رکن متمرکز باشد.
خطیب جمعه رودبار قصران به ویژگی‌ها و دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب برای انتخاب فرد اصلح اشاره و اعتقاد به مبانی دین و انقلاب، توجه به استقلال کشور ، فساد ستیزی، نداشتن تعصبات جنایی، مدیریت و کارآمدی، خدمت صادقانه، اقتدار دیپلماسی و ... را از جمله شاخص‌های انتخاب فرد اصلح عنوان  و بر توجه به  این شاخص‌ها تاکید کرد. 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین نیشابوری با اشاره به مطالب مطرح‌شده در مناظرات کاندیدها ، گفت : سخنان برخی از کاندیدها در این مناظرات به‌گونه‌ای است که گویا انقلاب در طی 45سال ، هیچ  موفقیت و دستاوردی نداشته است  و به‌شدت از مشکلات و سختی‌ها سخن می‌گویند و این بی‌انصافی است درحالی‌که فقط در طی دوره‌ی کوتاه ریاست جمهوری شهید رئیسی خدمات و دستاوردهای ارزنده‌ای برای کشور به ارمغان آمده است. 
خطیب جمعه رودبار قصران در پایان فرارسیدن هفته قوه قضاییه را تبریک گفت و یاد و خاطره شهید بهشتی را گرامی داشت.
https://siasatrooz.ir/vdccmoqs42bqi48.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی