يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴
کد مطلب : 130084
با حضور امام جمعه سیرجان و مهدی جهانگیری، رئیس گروه مالی گردشگری:

کلنگ‌ مجتمع آموزشی، فرهنگی و ورزشی شهیدان محمد و یعقوب جهانگیری در سیرجان به زمین زده شد

کلنگ احداث مجتمع آموزشی فرهنگی ورزشی شهیدان محمد و یعقوب جهانگیری، کیمیای دانش 32، 33، 34، 35، با حضور حجت الاسلام عباس مسلمی زاده و مهدی جهانگیری رئیس گروه مالی گردشگری و هیات همراه به زمین زده شد.
کلنگ‌ مجتمع آموزشی، فرهنگی و ورزشی شهیدان محمد و یعقوب جهانگیری در سیرجان به زمین زده شد
به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، آیین کلنگ‌زنی مجتمع آموزشی، فرهنگی و ورزشی شهیدان محمد و یعقوب جهانگیری، کیمیای دانش 32، 33، 34، 35، روز یکشنبه 24 تیر 1403 با حضور مهدی جهانگیری رئیس گروه مالی گردشگری برگزار شد.
 
در این مراسم علاوه بر مدیران گروه مالی گردشگری، امام جمعه سیرجان و جمعی از مدیران استانی و شهرستان سیرجان نیز حضور داشتند.
 
بر اساس این گزارش، این مجتمع بزرگ در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی گروه مالی گردشگری و با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد تومانی شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان به وسیله بنیاد یاس فاطمه‌النبی (س) احداث می‌شود.
 
این مجتمع چندمنظوره از نظر طراحی منحصربه‌فرد است و تمامی استانداردهای وزارت آموزش و پرورش در آن به کار گرفته شده است. 
 
همچنین ساخت سالن آمفی‌تئاتر با قابلیت سالن سینما، کتابخانه، سالن ورزشی و نمازخانه از مهم‌ترین اقداماتی است که در این مجتمع انجام خواهد شد. یک ساختمان اداری نیز به صورت مجزا در این مجتمع آموزشی احداث می‌شود. 
 
این مجتمع عظیم برای سه مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم طراحی شده و عملا در این مجتمع سه باب مدرسه ساخته خواهد شد.
 
این مجتمع به مساحت 5هزار مترمربع در زمینی به مساحت 8هزار مترمربع احداث خواهد شد و تلاش‌ها بر آن است که این پروژه در مدت زمان 8 ماه به بهره‌برداری برسد.
https://siasatrooz.ir/vdcdjz0foyt0sz6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی