پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲
کد مطلب : 130175
مسعود پزشکیان:

وعده خاصی ندادم

وعده خاصی ندادم
رئیس جمهور منتخب با بیان این که همه باید به یکدیگر کمک کنیم چرا که نمی‌شود با روند فعلی مملکت را اداره کرد گفت؛ قطعاً ما با وحدت می‌توانیم موفق شویم؛ من به تنهایی هیچ کاری نمی‌توانم کنم.
مسعود پزشکیان در این دیدار که دیروز برگزار شد افزود؛ من به تنهایی هیچ کاری نمی‌توانم کنم؛ اینکه یک عده تصور می‌کنند و می‌گویند من باید کاری را کنم، من کاری نمی‌توانم کنم. وی افزود: ما در بهداشت و درمان ۴ اصل داریم در بحث بهداشتی: عدالت، مشارکت مردمی روابط بین بخشی و تکنولوژی مناسب. تمام حرف‌هایی که ما در آن مناظرات می‌گفتیم و اصولی که بنده به آن معتقد بودم بحث حق و عدالت بود.
پزشکیان اظهار داشت؛ بنده وعده خاصی ندادم ولی آنچه که گفتم برای احقاق حق مردم، چه جنسیت باشد، مذهب باشد، منطقه باشد، نژاد باشد، فرهنگ باشد، سیاست باشد و اقتصاد باشد ما دنبال این هستیم که حق هر کسی به حق دار برسد.
رئیس جمهور منتخب بیان کرد: ما ترک‌ها یک ضرب المثل داریم که می‌گوید یک ایلی قیام کند سیلی می‌تواند به پا کند و در مقابل سیل چیزی نمی‌تواند مقابله کند.ما در کشور اگر با هم باشیم و دست به دست هم دهیم هر مشکلی را که وجود داشته باشد می‌توانیم حل کنیم؛ پس شما به عنوان شورا مشارکت مردمی را می‌توانید ایجاد کنید.
وی بیان کرد: بنده که به تنهایی نمی‌توانم کاری کنم، در یک اداره می‌بینید دستگیره یک در را نمی‌توانید بدون اعتبار عوض کنید، ولی بیایید در یک جا ۷۰۰ و ۶۰۰ خانه بهداشت بدون اعتبار بسازید، ما ساختیم و اعتبارمان مردم بود.
پزشکیان با بیان اینکه اگر به مشارکت مردم باور داشته باشیم، سبب ایجاد امنیت برای کشور خواهد شد، گفت: مشکل رفتار و نوع گفت و گو ما با مردم است و خود را آقا بالاسر مردم می‌دانیم و خود را خدمتگزار مردم نمی‌دانیم. در حالی که این مردم همان مردمی هستند که ۹۸ درصد به این نظام رای دادند
پزشکیان افزود؛ کشورهایی که موفق شدند، ۳ اصل را همیشه رعایت کردند؛ چه کسی مسئول است، چگونه باید عمل کرد و پاسخگویی.
پزشکیان گفت: اینکه ما با مردم منصفانه رفتار کنیم، چپ و راست و مذهبی و غیرمذهبی نمی‌شناسد، اگر با انصاف با جامعه برخورد کنیم، جامعه با ما قهر نمی‌کند. حق نداریم اگر می‌خواهیم کسی را هدایت کنیم، به او سیلی بزنیم.  وی تاکید کرد: قرار نیست با بی‌احترامی، تغییر رفتار ایجاد کنیم.
منتخب مردم با بیان این که باید ایران را به کشور اول منطقه تبدیل کنیم، اظهار داشت: ما نیامدیم به مردم دستور بدهیم؛ آمدیم خدمتگزار مردم باشیم و در چارچوب سیاست‌های مقام معظم رهبری و قانون، کشورمان را به اول منطقه تبدیل کنیم؛ این اول شدن، انسان‌هایی با علم، آگاهی، باور و ایمان و همراهی ملت و همدلی می‌خواهد، باید دست به دست هم دهیم تا ایرانمان را سربلند در دنیا به رخ همه بکشیم.
https://siasatrooz.ir/vdcef78znjh8xzi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی