شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
کد مطلب : 130264
از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران منتشر شد؛

فراخوان ثبت‌نام موکب‌های مردمی برای ارائه خدمات به جاماندگان اربعین حسینی

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از انتشار فراخوان برای دعوت از هیئات و گروه‌های مردمی برای ارائه خدمات به جاماندگان و عزاداران مراسم اربعین حسینی خبر داد.
فراخوان ثبت‌نام موکب‌های مردمی برای ارائه خدمات به جاماندگان اربعین حسینی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، حمیدرضا خونویی ضمن اعلام این خبر افزود: آیین پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در شهر تهران هر ساله در روز اربعین حسینی، از میدان آیینی امام حسین(ع) به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می‌شود و سال گذشته ۱۲۰۰ موکب مردمی در این مسیر، پذیرای زائران و عزاداران حسینی بودند.
 
وی ادامه داد: در مسیر این پیاده‌روی موکب‌هایی جهت پذیرایی از زائران سامان‌دهی خواهد شد که این خدمات توسط گروه‌های جهادی و نهادهای مردمی صورت می‌گیرد و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در جایگاه پشتیبانی و تقویت موکب‌های مردمی فعالیت می‌کند.
 
خونویی اضافه کرد: مانند سنوات گذشته برای ساماندهی بهتر خدمات هیئات مردمی و برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم جاماندگان اربعین حسینی، سامانه mookeb.farhangsara.ir در دسترس موکب‌داران خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند برای رزرو موکب تا روز سه‌شنبه ۱۶ مرداد ماه به این سامانه مراجعه کرده و با ثبت درخواست ، در سامانه ثبت‌نام کنند. پس از بررسی و شناسایی ظرفیت‌های مورد نیاز، به گروه‌های منتخب برای برنامه‌ریزی‌های بعدی، اطلاع‌رسانی خواهد شد.
 
آیین پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی، همزمان با روز اربعین از میدان آیینی امام حسین(ع) به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می‌شود.
https://siasatrooz.ir/vdcd9z0foyt0sx6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی