سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷
کد مطلب : 130468
امیر واحدی در بازدید از موکب خدام زوار الحسین(ع)نیروی هوایی ارتش:

حقایق پنهان راهپیمایی اربعین فراتر از جلوه‌های ظاهری‌ آن است

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه ریاست اداره عقیدتی سیاسی نهاجا حجت الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی از برپایی موکب نیروی هوایی در مرز مهران بازدید کردند.
حقایق پنهان راهپیمایی اربعین فراتر از جلوه‌های ظاهری‌ آن است
امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در این بازدید گفت؛ خدمت رسانی از جمله اعمال صالحی است که به عنوان اولین خصیصه‏ اصل، در قرآن کریم مورد توجه و عنایت قرار گرفته است. از آنجا که خدمت رسانی به عنوان یک صفت عالی نفسانی نقش هدایت گری را در حیات آدمی دارد، فی نفسه سازنده‏ اندیشه‏ پاک آسمانی است که در زندگی انسان آثار و برکات فراوان مادی و معنوی به جای می‏گذارد.
وی با اشاره به این حدیث از امام سجاد علیه السلام که می فرماید: هرکس به خاطر خدا به زیارت امام حسین (ع)  برود، خدا او را مثل یک نوزاد، از گناه خارج می‌کند، بیان داشت؛ حقایق پنهان راهپیمایی اربعین فراتر از جلوه‌های ظاهری‌ آن است بنابراین نباید از تفسیر درست این پدیده بزرگ فرهنگی و تمدنی غفلت کرد.
امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی افزود؛ با برپایی موکب‌ها فرصتی برای افرادی که نتوانستند در کربلا حضور داشته باشند فراهم شد تا به دلدادگان حسینی خدمات رسانی کرده و حال و هوای معنوی این رویداد بزرگ را درک کنند و یکی از افتخارات نیروی هوایی ارتش جدای از تأمین امنیت و استقلال مرزهای هوایی کشور حضور پر رنگ و پر شور فرماندهان و کارکنان نهاجا همانند مردم عزیز میهن اسلامی و ایران عزیر در این مسیر الهی می باشد
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت؛ امسال نیز نیروی هوایی ارتش با برپایی بیمارستان صحرایی و موکب خدماتی از جمله، اسکان، پذيرايي و اجرای برنامه‌های غنی دینی و فرهنگی در مرز مهران را به هم میهنان عزیز ارائه می‌دهد. باید کمک کنیم که به بهترین شکل زمینه حضور مردم در این مراسم مهم و ارزشمند فراهم شود.
 
https://siasatrooz.ir/vdcjmyevouqetxz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی