جمعه ۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۵
کد مطلب : 130497

«بازنده» به جای «زخم‌کاری»

«بازنده» به جای «زخم‌کاری»
شبکه نمایش خانگی این روزها برخلاف رسانه ملی به این درک رسیده که مخاطبِ آگاه سریال‌ها و حتی سینما، با تنوع محصولات موجود در این مارکت، منتظر نمی‌ماند و هر جا که سریال و تولیدی سینمایی خوبی برای ارائه وجود داشته باشد، مخاطب به آن سو حرکت می‌کند و به مصرف کننده آن محتوا تبدیل می‌شود.
پلتفرم های نمایش خانگی با تکیه بر این اصل مهم در مارکت سریال سازی چند سالی است که سعی می‌کنند کنداکتور خود را خالی نگذارند و با پایان یک سریال در حال پخش، به سرعت سریال بعدی را برای نمایش آماده کنند تا در نهایت مخاطب خود را از خرید اشتراک ماهیانه یا سالیانه راضی نگه دارند.
شبکه نمایش خانگی فیلیمو این روزها به یکی از پرطرفدارترین سکوهای نمایش خانگی تبدیل شده و به همین منظور همواره سعی داشته با ارائه محصولات جدید، در رقابت با دیگر پلتفرم ها خود را بالا نگه دارد. فیلیمو این روزها سریال‌هایی همچون فصل سوم زخم کاری و سریال جدید لالایی را در حال پخش دارد که با استقبال خوبی نیز از سوی مردم مواجه شده است.  سریال زخم کاری ساخته محمدحسین مهدویان که بنا به شنیده‌ها در اواسط شهریور ماه به پایان فصل سوم می‌رسد از تولیداتی است که با برنامه ریزی بلند مدت برای فصل چهارم نیز تمدید شده است ولی قطعاً میان فصل سوم و فصل چهارم این سریال وقفه‌ای نسبتا طولانی شاهد خواهیم بود. به همین منظور مدیران این سکوی نمایش خانگی تصمیم گرفتند برای رضایت هرچه بیشتر مخاطبان به محض پایان فصل سوم، سریال جدیدی را جایگزین آن کنند.
سریال «بازنده» به کارگردانی امین حسین‌پور به احتمال زیاد از اواسط شهریور ماه جایگزین مناسبی برای زخم کاری خواهد بود.
گفته می‌شود سریال بازنده یک سریال پلیسی متفاوت با حضور یک کارآگاه ویژه با نام «سرگرد کیانی» با بازی علیرضا کمالی است که می‌تواند اتفاق جدیدی را در پلتفرم فیلیمو رقم بزند. «بازنده» اولین سریال کمالی بعد از  بازی موفقش در نقش « رضا پروانه» در سریال «پوست شیر» محسوب می‌شود.
بنا بر جدیدترین اخباری که از این سریال به گوش می‌رسد این سریال به نویسندگی و کارگردانی امین حسین‌پور با بازی علیرضا کمالی، سارا بهرامی، صابر ابر، صدف اسپهبدی، پیمان قاسمخانی و … در 11 قسمت تولید شده است و احتمالا با درون مایه‌ای جنایی و پلیسی می تواند مخاطبان خاص خود را جذب کند و شاید به یکی از سریال های پلیسی ماندگار پلتفرم‌های نمایش خانگی تبدیل شود و حتی شاید یاد سریال پوست شیر را در ذهن دوست داران این سریال، زنده کند.
امین حسین پور، نویسنده و کارگردان این اثر که سال گذشته سریال خوش ساخت درمانگر را در پنج قسمت 10 دقیقه‌ای روانه فیلیمو کرده بود، نشان داد که می‌تواند کارگردانی خوش ذوق و صاحب سبک باشد. امین پور در سریال درمانگر علیرغم دقایق کمی که برای عرض اندام و شناساندن امضای خود به مخاطب داشت، نشان داد که می‌تواند کارگردانی قابل اعتماد و خلاق باشد.
حسین پور در روزهایی که سریال درمانگر در حال انتشار بود با انتشار پستی در فضای مجازی اعلام کرده بود که هیچکس حاضر نبوده برای ساخت این اثر از او حمایت کند و تمامی خرج تولید را خود به تنهایی به عهده گرفته است. با این حال ایده سریال، بازی‌ها، طراحی صحنه و… بسیاری از مخاطبان را شگفت‌زده کرد و در زمان خودش بسیار مورد توجه قرار گرفت. بعد از انتشار این سریال، حسین‌پور اعلام کرد قصد دارد سریال معمایی بلندی به نام «قبل از فردا» در دو فصل هشت قسمتی کارگردانی کند اما دیگر نامی از این سریال به میان نیامد تا اینکه سال گذشته خبر تولید سریال «بازنده» رسانه‌ای شد.
سریال «بازنده» درباره کارآگاهی به نام کیانی است که درگیر پرونده‌ای پیچیده می‌شود و رازهای بزرگی از یک خانواده را آشکار می‌کند. علیرضا کمالی ایفاگر نقش کارآگاه کیانی است. این بازیگر بعد از اینکه به واسطه بازی در نقش رضا پروانه در سریال «پوست شیر» به شهرت زیادی دست پیدا کرد، به عنوان دومین سریالش با تیم «بازنده» وارد همکاری شد.
سارا بهرامی در مینی‌سریال «درمانگر» امین حسین‌پور بازی داشت و حالا دومین تجربه همکاری را با این کارگردان خواهد داشت.صابر ابر با تجربه بازی در سریال‌های «قورباغه» و «مترجم» حالا در «بازنده» هم ایفاگر یکی از نقش‌های اصلی است.
صدف اسپهبدی، بازیگری که با فیلم «علفزار» به شهرت رسید، در فیلم کمدی «هتل» هم نقش متفاوتی ایفا کرد و بسیار مورد توجه قرار گرفت، حالا در این سریال حضور پیدا کرده است.
نکته قابل توجه سریال بازنده نام پیمان قاسم خانی نویسنده و کارگردان مطرح، در جمع بازیگران این اثر است. قاسم خانی که پیش از این در قامت نویسنده چند سریال را در شبکه نمایش خانگی به نام خود ثبت کرده، برای اولین بار است که در سریالی در شبکه نمایش خانگی به عنوان بازیگر نقشی را به عهده می‌گیرد. گفته می شود سریال بازنده به زودی و پس از پایان فصل سوم زخم کاری، هر جمعه به صورت اختصاصی از پلتفرم فیلیمو برای علاقمندان به سریال های جنایی پخش خواهد شد.
 
علی کلانتری
https://siasatrooz.ir/vdcb9gb8zrhbfap.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی