جمعه ۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۵
کد مطلب : 130498

ناکامی تروریست‌های داعش

ناکامی تروریست‌های داعش
ایران اسلامی تهدیدات زیادی را پشت سر گذاشته و برخی از این تهدیدات تروریستی نیز عملیاتی شده است، از میان ده‌ها اقدام تروریستی، خرابکارانه و جنایتکارانه در کشور که هر روز خنثی می‌شود،‌ نیروهای زیادی شب و روز بیدارند تا امنیت را در کشور برقرار کنند.
گروه‌های ترورستی به ویژه داعش از زمانی که شکست سنگین خود را در سوریه و عراق از سوی ایران تجربه کرد، سعی کرده تا با انجام عملیات تروریستی در داخل کشور، از ایران انتقام بگیرد، با وجودی که این گروه تروریستی که حامی اصلی آن رژیم جعلی اسرائیل، ‌آمریکا و برخی کشورهای اروپایی هستند، در جریان شکست‌های سنگینی که در جبهه‌های گوناگونه خورده است، اما برای آن که انتقام بگیرد گروه‌های تروریستی داعش را تقویت و فعال کرده است تا با ورود به ایران دست به عملیات تروریستی بزنند.
وزارت اطلاعات و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور بارها توانسته‌اند گروه‌های تروریستی که به داخل کشور رخنه کرده یا عوامل آنها در داخل حضور دارند، شناسایی و بازداشت کند.
حجم اعزام گروه‌های تروریستی به ایران بسیار بالا است با این وجود این تروریست‌ها با کمترین موفقیت روبرو می‌شوند و اکثر آنها یا در درگیری با نیروهای اطلاعاتی امنیتی کشور به هلاکت می‌رسند یا دستگیر می‌شوند.
همه این گروه‌های تروریستی مانند داعش از سوی آمریکا و رژیم جعلی و موقت اسرائیل حمایت و تغذیه می شوند وهر بار بازداشت وشناسایی آنها شکست دیگری را به آمریکا و صهیونیست‌ها تحمیل می‌کند.
ایام اربعین برای تروریست‌ها بهترین زمان برای انجام عملیات تروریستی است، ازدحام جمعیت و فراوانی رفت و آمدها از مرز فرصت را به تروریست‌های داعش می‌دهد تا وارد کشور شده و حتی اقدام به ترور در میان زائران کنند اما هوشیاری نیروهای اطلاعاتی و امنیتی تاکنون مانع از چنین اقداماتی شده است.
وزارت اطلاعات و دیگر دستگاه‌های اطلاعاتی کشور روزی نیست که به شناسایی و اقدام علیه تروریست‌ها نکنند و در این راه شهدای زیادی را تقدیم مردم و انقلاب و کشور کرده‌اند.
در تازه‌ترین اقدام وزارت اطلاعات؛ ۱۴ نفر از عناصر هدایت ‌شده از سوی گروهک آمریکایی- صهیونیستی موسوم به «داعش خراسان» شناسایی و با دستور مرجع قضایی بازداشت شدند.
روابط عمومی وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرده است؛ طی سلسله عملیات‌های انجام‌ شده توسط ادارات کل اطلاعات استان‌های تهران، البرز، فارس و خوزستان با همکاری جامعه اطلاعاتی کشور، تعداد ۱۴ نفر از عناصر هدایت‌شده از سوی گروهک آمریکایی-صهیونیستی موسوم به «داعش خراسان» شناسایی و با دستور مرجع محترم قضایی بازداشت شدند.
روابط عمومی وزارت اطلاعات متهمین مورد اشاره در چند روز اخیر با هدف انجام عملیات‌های تروریستی و به‌صورت غیرقانونی وارد کشور شده بودند.
از این تعداد ۷ عنصر داعشی در استان فارس و ۷ تروریست دیگر در استان‌های تهران، البرز و خوزستان دستگیر شدند. نتایج حاصل از تحقیقات و بازجویی‌ها متعاقباً منتشر خواهد شد.
در آستانه اربعین حسینی از عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و نیز از متولیان محترم و دست‌اندرکاران مساجد، تکایا، مواکب و هیآت تقاضا دارد با حفظ هوشیاری کامل، هرگونه موارد و تحرکات مشکوک را سریعاً به ستاد خبری وزارت اطلاعات به شماره ۱۱۳ گزارش فرمایند.
https://siasatrooz.ir/vdccoxqs42bq108.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی