يکشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۰
کد مطلب : 130141

قابل توجه آقایان خودجوش نماز جمعه‌ای!

صبح دیروز مقام معظم رهبری در دیدار نمایندگان مجلس با ایشان، رهنمودهایی را داشتند که نه تنها برای مجلس دوازدهم بلکه برای همه آحاد مردم بخصوص منتقدین و رقبای پزشکیان فصل الخطاب بوده و خواهد بود.
حضرت آیت الله خامنه‌ای  فرمودند؛ «موفقیت رئیس جمهور و دولت جدید، موفقیت همه ماست.»
رهبر انقلاب همچنین در این دیدار با تبیین هشت نکته کلیدی مهم سخن از «ضرورت پاسخگویی مجلس»،«تعامل سازنده مجلس و دولت جدید»،«نظارت بدون افراط و تفریط»،«شنیده شدن صدای واحد از ارکان کشور» و...گفتند و ابراز امیدواری کردند که کابینه‌ای متشکل از افراد مومن، کارآمد، انقلابی تشکیل شود و مسائل کشور و مردم ر ابه پیش ببرد.
آنچه که روز گذشته همه آحاد مردم از «پشت بلندگو» شنیدند دریک کلام رعایت قانون، اخلاق در برخوردها و حمایت از دولت جدید بود که به درستی و بدون هیچگونه تفسیر و تعبیر شخصی و گروهی باید نصب العین همگان قرار گیرد.
تذکر و تاکید رهبرمعظم انقلاب اسلامی بر همگرایی و تعامل سازنده میان قوا و ضرورت پاسخگویی تک تک نمایندگان به رفتارهایشان،نطق‌هایشان، مواضع و  عملکردشان از مهمترین کلید واژه‌های سخنان ایشان بود که اقدامی رخ ندهد تا نمایندگان از چشم مردم بیفتند!
تاکید معظم له بر پاسخگو بودن مجلس در حقیقت نوعی تسری موضوع به همه دستگاه های رسمی وغیررسمی است که باید درهمه حال به مردم وافکارعمومی پاسخگو باشند و هیچکس درحصار امن تکروی و جواب ندادن به رفتارهایش قرار ندارد.
بنظر می رسد تیزهوشی و روشن بینی ایشان برای رخدادهای آتی کشور راه را بر هر گونه تندروی به اسم اسلام، انقلاب، دوقطبی سازی و رفتارهای خلاف قانون مراکز رسمی، غیررسمی و حاشیه‌ای خواهد بست.
 
فرهاد خادمی
https://siasatrooz.ir/vdchkvnzz23nxzd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی