شنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۲
کد مطلب : 130662
در مقابل لانه شیطان اشغالگران قدس در آمریکا صورت گرفت

تکرار خودسوزی در اعتراض به نسل‌کشی غزه

تکرار خودسوزی در اعتراض به نسل‌کشی غزه
در ادامه اعتراض‌ها به نسل کشی غزه و حمایت غرب از آن، مت نیلسون آمریکایی ۱۱ سپتامبر در مقابل کنسولگری رژیم صهیونیستی در بوستون در اعتراض به همدستی دولت آمریکا در جنگ غزه اقدام به خودسوزی کرد.
به گزارش­ فعالان اجتماعی در شبکه ایکس، مردی در اعتراض به نسل کشی غزه در مقابل کنسولگری اسرائیل در بوستون خود را آتش زد.مت نیلسون آمریکایی ۱۱ سپتامبر در مقابل کنسولگری اسرائیل در بوستون در اعتراض به همدستی دولت آمریکا در جنگ غزه اقدام به خودسوزی کرد. او پیش از این اقدام با انتشار ویدئویی از خود در یوتیوب، انگیزه خود را اعلام کرده بود.مت نلسون، شهروند آمریکایی معترض به نسل کشی در غزه گفت: اسم من «مَت نِلسون» (Matt Nelson) است و می‌خواهم اقدام اعتراضی شدیدی انجام بدهم. ما همه در نسل کشیِ ادامه دار در غزه، شریک هستیم. ما خود را بزرگترین کشور در طول تاریخ می‌دانیم ولی هزینه‌هایی که برای جنگ می‌کنیم، از مجموعِ هزینه‌های تحصیل کودکانمان، کمک به بی خانمان ها، اطمینان حاصل کردن از حقوق برابر تمامی آمریکایی‌ها و محافظت از محیط زیست، بیشتر است.
ا برده سرمایه داری و ساختار صنعتی نظامی هستیم. بیشتر ما آنقدر بی تفاوت شده ایم که اهمیتی نمی‌دهیم. هدف اقدام اعتراضی من این است که از دولتمان بخواهم ارسال پول و سلاح‌هایی را به اسرائیل را متوقف کند که اسرائیل از آنها برای حبس و کشتار فلسطینی‌های بی گناه استفاده می‌کند، اسرائیل را تحت فشار قرار بدهد تا نسل کشی در غزه را خاتمه دهد و از کیفرخواست دیوان بین المللی دادگستری علیه بنیامین نتانیاهو و مقامات دیگر اسرائیلی حمایت کند.
من از تمامی افرادی که نظری مشابه دارند می‌خواهم که با سناتور‌ها و نمایندگان خود تماس بگیرند و از آنها بخواهند قوانینی وضع کنند که بتوان با آنها به این اهداف رسید. اگر قانونگذاران فعلی این کار را انجام ندادند، به آنهایی رای بدهید که چنین کاری را انجام می‌دهند. دموکراسی قرار است در خدمت اراده مردم باشد، نَه منافع ثروتمندان. قدرت را پس بگیرید. فلسطین را آزاد کنید. یک شاهد گفت: که مرد قبل از اینکه خودش را آتش بزند روی خودش بنزین ریخت و فیلم‌های نظارتی نشان می‌دهند که او در شعله‌های آتش راه می‌رود.
در ادامه افشای جنایات صهیونیست‌ها سازمان جهانی بهداشت ، اعلام کرد که طی جنگ کنونی در نوار غزه حدود 4 هزار و 50 عمل قطع عضو در بیمارستان‌های غزه انجام شده است.باشگاه اسیر فلسطینی امروز شنبه اعلام کرد که از هفتم اکتبر تا به امروز، رژیم صهیونیستی بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر از جمله ۷۲۰ کودک را در کرانه باختری به اسارت گرفته است. علاوه بر این هزاران نفر در نوار غزه نیز در این مدت به اسارت گرفته شده‌اند.صهیونیست‌ها دست‌کم ۱۰ فلسطینی از جمله چندین آزاده را در کرانه باختری به اسارت گرفته‌اند.اشغالگران از اول اکتبر تاکنون دست‌کم ۹۶ خبرنگار را بازداشت کرده‌اند که ۵۰ نفر از آنها هنوز در اسارت به سر می‌برند. از این ۵۰ نفر، ۵ خبرنگار زن و ۱۷ خبرنگار متعلق به نوار غزه هستند.باشگاه اسیر فلسطینی در ماه آگوست گذشته اعلام کرده بود که دست‌کم ۲۳ اسیر فلسطینی در زندان‌های اشغالگران به شهادت رسیده‌اند و اسرائیل تنها پیکرهای دو تن از آنها را تحویل داده است. خبر دیگر آنکه اسپانیا میزبان برگزاری نشستی در سطح مقامات بلندپایه کشورهای اروپایی و اسلامی با محوریت بررسی موضوع فلسطین شد.این نشست که با میزبانی پدرو سانچز، نخست‌وزیر اسپانیا برگزار شد با حضور وزرای خارجه فلسطین، عربستان سعودی، اسلوونی، نروژ، ترکیه و مصر انجام گرفت.
در این میان هم سیریل رامافوسا رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی اعلام کرد کشورش به پیگیری پرونده نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در دیوان بین‌المللی دادگستری مصمم است. از سوی دیگر امان پایتخت اردن شاهد راهپیمایی با درخواست بازگرداندن پیکر «ماهر الجازی الحویطات» عامل عملیات پل ملک حسین بود که در آن سه صهیونیست کشته شدند.پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان کشتار کودکان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و بمباران مدارس از سوی این رژیم را اقدامی «زشت» خواند.یک مقام از دفتر هماهنگ‌کننده کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل متحد اعلام کرد که نیمی از تلاش‌های سازمان ملل برای ارسال کمک به غزه توسط اسرائیل مسدود شده است.رسانه‌های رژیم اسرائیل از فعال شدن آژیرهای هشدار در چند نقطه از شمال فلسطین اشغالی خبر دادند که ارتش اسرائیل از شلیک بیش از ۵۰ راکت و موشک به سمت اراضی اشغالی خبر داد.
https://siasatrooz.ir/vdcfvxdy0w6dmva.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی