سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵
کد مطلب : 129501

راه های بهبود ارتباط با مشتریان و مدیریت کسب و کار

در دنیای امروز شکل‌گیری و ادامه روند رشد کسب‌وکارها به موارد زیادی وابسته است. بخش عمده‌ای از حیات سازمان‌ها به نوع ارتباط آن‌ها با مشتریان خود بستگی دارد. زیرا هر کسب‌وکاری برای ادامه فعالیت خود قطعا به فروش بیشتر نیاز دارد و این فروش وابسته به مشتری‌های آن‌ها است.
راه های بهبود ارتباط با مشتریان و مدیریت کسب و کار

برای پیدا کردن مشتری‌های جدید راه‌های مختلفی وجود دارد. اگر کسب‌وکاری بخواهد به نتایج مطلوبی در این زمینه برسد، بهتر است از تمامی روش‌ها برای پیشبرد اهداف سازمانی خود استفاده کند. ساخت یک وبسایت سئو شده، استفاده از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، بیلبوردهای تبلیغاتی و... برخی از روش‌های ارتباط با مشتریان در دنیای امروز است.

یکی یگر از روش‌های مقرون به صرفه و سریع برای ارتباط با مشتریان، استفاده از پنل‌های پیامکی است. به کمک این پنل‌ها می‌توانید برای تعداد زیادی شماره موبایل پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و بازاریابی خود را گسترش دهید. در ادامه راه‌هایی که به شما کمک می‌کند تا با مشتریان خود ارتباط بهتری داشته باشید را به شما معرفی می‌کنیم.

راه‌های بهبود ارتباط با مشتریان و مدیریت کسب‌وکار

یک سازمان خوب باید بتواند ارتباط موثر و خوبی با مشتری‌های سابق خود برقرار کند و همچنین برای ادامه حیات اقتصادی خود، مشتری‌های جدیدی نیز به جمع خانواده خود اضافه کند. با خرید سرشماره پیامکی اختصاصی و با کمک روش‌هایی که پنل پیامکی در اختیار شما قرار می‌دهد، به راحتی این ارتباط را شکل دهید. در ادامه روش‌هایی که به جذب مشتری‌های جدید و حفظ مشتری‌های قدیمی شما کمک می‌کند اشاره خواهیم کرد.
روش‌هایی که به جذب مشتری‌های جدید و حفظ مشتری‌های قدیمی شما کمک می‌کند

ارسال اس ام اس های مناسبتی و تبریک تولد

اگر می‌خواهید ارتباط خود را با مشتری حفظ کنید و فروش بیشتری نیز داشته باشید، باید حواس‌تان به مناسبت‌های مختلف باشد. ممکن است شما تاریخ تولد مشتری‌های خود را بدانید. پس چه کاری بهتر از اینکه در روز تولدشان، یک پیامک تبریک برای آن‌ها ارسال کنید و به آن‌ها یادآور شوید که همیشه به یادشان هستید. با این کار مخاطب شما حس بهتری پیدا می‌کند و برای ارتباط‌های بعدی با شما ترغیب خواهد شد. اگر در کنار پیام تبریک برای آن‌ها کد تخفیف هم در نظر بگیرید، تاثیر پیام شما دو چندان خواهد شد.
این نوع پیام را می‌توان در مناسبت‌های مختلف مانند سال نو، کریسمس، روز مرد، روز زن و.. نیز فرستاد.

ارسال کد تخفیف در پیامک

یکی از روش‌های بسیار موثر در ارتباط با مشتری، ارسال کد تخفیف است. هر کسب‌وکاری با توجه به برنامه‌ریزی‌های سازمانی خود، زمان‌هایی قصد دارد به مشتریان خود تخفیف بدهد. برای مثال بلک فرایدی یکی از زمان‌هایی است که می‌توانید به افراد کد تخفیف‌های خوبی بدهید و روش خود را بیشتر کنید.
فقط کافی است یک متن جذاب بنویسید، کد تخفیف خود را در آن قرار دهید و برای مخاطبان خود ارسال کنید. شما هم می‌توانید برای هر فرد به صورت شخصی سازی شده کد تخفیف در نظر بگیرید و هم به صورت کلی روی تمامی محصولات خود تخفیف بگذارید. سامانه ملی پیامکی قابلیت ارسال پیامک‌های شخصی سازی شده را برای شما فراهم کرده است.
ارسال پیامک‌های شخصی سازی شده

استفاده از لینک ترکر برای بررسی عملکرد کمپین‌های تبلیغاتی

ممکن است شما بخواهید لینک سایت و یا صفحه اینستاگرام خود را در متن پیامک قرار دهید. و یا حتی بخواهید لینک نظرسنجی محصولات خود را برای مشتری ارسال کنید. بهتر است برای این کار از لینک ترکر استفاده کنید. لینک ترکر نوع خاصی از لینک است که آمار بازدید از صفحات شما و سایر جزئیات را برای شما نمایش می‌دهد. به این ترتیب می‌توانید ببینید کمپین شما چقدر موثر بوده است و بر اساس اطلاعات دریافتی برای مدیریت کسب‌وکار خود اقدام کنید و برنامه‌ریزی جدید داشته باشید.

ارسال پیامک برای مناطق مختلف و ارتباط با مشتری‌های جدید

شما علاوه بر مشتری‌های قدیمی خود، نیاز دارید با مشتری‌های جدید نیز ارتباط بگیرید. برای ارتباط با مشتری‌های جدید، بهتر است از پیامک تبلیغاتی منطقه ای استفاده کنید. برای ارسال این نوع پیامک، راه‌های مختلفی در پنل اس ام اس برای شما در نظر گرفته شده است.

ارسال پیامک منطقه‌ای بر اساس کد پستی

از جمله قابلیت‌های اصلی پنل پیامکی، ارسال برای مناطق مختلف است. با این کار شما می‌توانید برای مناطق مختلف پیامک ارسال کنید و با مشتری‌های جدیدی آشنا شوید. وقتی چند رقم اول کد پستی منطقه مورد نظر خود را در پنل اس ام اس وارد کنید، تعداد شماره موبایل‌های همراه اول و ایرانسل آن منطقه برای شما نمایش داده می‌شود. به این ترتیب می‌توانید برای هر تعداد از آن‌ها که خواستید پیامک ارسال کنید.

ارسال پیامک از روی نقشه

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که به شما کمک می‌کند تا با مشتری‌های جدید ارتباط بگیرید، پیامپ است. به کمک این روش می‌توانید به نقشه شهرهای مختلف دسترسی داشته باشید و برای هر نقطه که دوست داشتید، پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. تصور کنید شما قصد دارید به مناسبت کریسمس روی محصولات خود تخفیف بگذارید. قطعا شما می‌دانید مسیحیانی که در شهر شما زندگی می‌کنند، بیشتر در کدام نقطه شهر ساکن هستند. فقط کافی است آن مناطق را از روی نقشه پیدا کنید و برایشان پیامک کد تخفیف خود را ارسال کنید.

جمع‌بندی و خلاصه کلام

برای بهبود ارتباط با مشتریان، استفاده از روش‌هایی مانند ارسال پیامک‌های مناسبتی، ارسال کدهای تخفیف و استفاده از لینک‌ ترکر ها برای بررسی عملکرد کمپین‌های تبلیغاتی می‌تواند مؤثر باشد. همچنین، ارسال پیامک‌های منطقه‌ای بر اساس کد پستی و ارسال پیامک از روی نقشه نیز از روش‌هایی است که به شما کمک می‌کند تا با مشتریان جدید ارتباط برقرار کنید و بازار خود را گسترش دهید.
https://siasatrooz.ir/vdcfx1dyyw6d0ta.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی