يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۹
کد مطلب : 112764
تدارک گسترده راهپیمایی ۲۲ بهمن

آماده‌ برای فردا

آماده‌ برای فردا

فردا بار دیگر جهان شاهد حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود.
برای شرکت گسترده در این راهپیمایی، مردم، نهادها، سازمان‌ها، ارگان‌ها، شخصیت‌های کشور و دیگر اقشار برای حضور در این راهپیمایی تأثیر گذار و سرنوشت ساز اعلام آمادگی کرده‌اند.
حضور میلیونی مردم در حالی رقم خواهد خورد که همه توطئه‌های و دشمنی‌های دشمنان با قوت ادامه دارد. خبرنگار سیاست روز در گفت‌وگو با جمعی از مردم تهران دیدگاه آنان را درباره حضور در این راهپیمایی جویا شد.
یک شهروند تهرانی با تأکید بر این که در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهد کرد گفت؛ درست است که مشکلات اقتصادی باعث سختی معیشت شده اما این دلیل نمی‌شود ما با آرمان‌های انقلاب اسلامی قهر کنیم.
یکی دیگر از مصاحبه شوندگان به ضعف مدیریت در کشور اشاره کرد و گفت؛ ما نیازمند مدیرانی انقلابی و جهادی هستیم تا بتوان کشور را از وضعیت موجود نجات داد.
وی افزود؛ پیام ما مردم که فردا در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهیم کرد، علاوه بر هشدار به دشمنان به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی، مسئولین و مدیران کشور نیز هستند تا اقدامات لازم را برای بهبود وضعیت موچود انجام دهند.
در همین زمینه قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به تشریح برنامه‌های راهپیمایی میلیونی مردم ایران در سراسر کشور پرداخت و گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از ۵۲۰۰ نقطه، در بیش از ۱۰۰۰ شهر و شهرستان و بیش از ۴۲۰۰ روستا برگزار می شود.
نصرت الله لطفی در نشست خبری چهل و یکمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی گفت: از آن جهت که انقلاب اسلامی یک انقلاب دینی و فرهنگی است، امسال به بیش از ۲۰ هزار غرفه فرهنگی، هنری و مشاوره‌ای در مسیر راهپیمایان مجوز دادیم که ۱۵۰۰ غرفه در مسیر راهپیمایان تهران قرار گرفته و در حال تجهیز هستند. لطفی گفت: در بیش از ۲۵۰ کیلومتر مسیر راهپیمایی در تهران و شهرستان‌ها امکانات صوتی فراهم شده که تنها در محیط پیرامونی میدان آزادی تا حدود ۱۵ کیلومتر از این امکانات صوتی قرار داده شده است.
وی افزود: بیش از ۶۰۰ هزار دانش آموز در قالب گروه‌های سرود ۱۳۵۷ نفری آماده اجرای سرودهای انقلابی در راهپیمایی تهران و شهرستانها هستند.
لطفی با بیان اینکه بیش از ۶ هزار عکاس، تصویر بردار و خبرنگار برای پوشش راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در این مراسم حضور خواهند داشت، اظهار داشت: در تهران ۳۰۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویر بردار داخلی و ۳۰۰ عکاس و خبرنگار خارجی راهپیمایی پرشور مردم را پوشش خواهند داد. وی افزود: اندیشمندان علاقه مند به جبهه انقلاب از همه قاره‌ها از جمله آمریکا، اروپا و غرب آسیا مشتاق حضور در جشن پیروزی انقلاب اسلامی بودند. بر این اساس اندیشمندانی از ده‌ها کشور دنیا برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت شده اند که مهمانان ویژه ما در تهران خواهند بود.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: علاوه بر ۵۲۰۰ نقطه در داخل کشور، تمامی سفارت خانه ها و کنسولگری های کشورمان در ۶۳ کشور دنیا نیز خود را برای برگزاری جشن پیروزی انقلاب آماده می کنند.
وی گفت: برای سخنرانی این مراسم نیز از اعضای دولت دعوت شد تا حضور داشته باشند که تعدادی از آنها پذیرفتند و برخی نیز دعوت برای سخنرانی در این مراسم را رد کردند.
لطفی در پایان گفت: رونمایی از وصیت نامه شهید سپهبد سلیمانی به عنوان منشور مقاومت در میدان آزادی تهران حسن ختام برنامه خواهد بود.

https://siasatrooz.ir/vdciqraz5t1azy2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی