پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۵
کد مطلب : 128402
بازگشت برخی هنرمندان ربطی به انتخابات ندارد

برداشت مغرضانه از برخی تصمیمات

برداشت مغرضانه از برخی تصمیمات
برخی رسانه‌های داخلی و خارجی و اشخاص و افراد به برخی تصمیمات، تنگ نظرانه و مغرضانه می‌نگرند و همین امر باعث می‌شود تا قضاوت ناعادلانه و غیر منصفانه داشته باشند.
لباس یک مجری در یک برنامه صبحگاهی دستاویز برخی می‌شود تا اینگونه القاء کنند که در آستانه برگزاری انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی صدا و سیما برای جلب مخاطب تلاش می‌کند تا به افزایش مشارکت در انتخابات بینجامد! در حالی که خانم ژیلا صادقی در اکثر برنامه‌های سیما با رعایت کامل حجاب اسلامی با لباس آراسته و رنگی حضور داشته است که این اقدام در صدا و سیما منعی نداشته است حتی برخی دیگر از مجریان نیز چنین لباسی استفاده می‌کنند. تصاویر و عکس‌های مجری با مانتو و روسری رنگی در دیگر برنامه‌ها هم وجود دارد که در فضای مجازی در مقابل آن فیلم ادعایی منتشر شد و این شیطنت را خنثی کرد.
علاوه بر آن بحث بازگشت برخی هنرمندان به صدا و سیما نیز با سوء استفاده و سوء تعبیر عمدی از سوی برخی رسانه‌ها و اشخاص و افراد تعبیر شده و آن را نیز به موضوع انتخابات اسفند ماه گره زدند. اگر هم قرار باشد که مباحثی را به انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی گره زد،‌بحث مسائل اقتصادی و گرانی‌ها است که قطعاً در مشارکت مردم تأثیر مستقیم دارد. اما می‌بینیم که دولتمردان و برخی مسئولان بجای آن که قیمت‌ها را کنترل کرده و کاهش دهند خود دست به افزایش برخی خدمات و کالاها می‌زنند که نمونه آن را می‌توان افزایش قیمت اینترنت همراه و ثابت نام برد. علی ایحال بحث بازگشت هنرمندان به صدا و سیما در این روزها را به بهانه برگزاری انتخابات در اسفند ماه آن هم برای جلب مشارکت پیمان جبلی رئیس رسانه ملی تکذیب کرد.
پیمان جبلی که به همراه جمعی از مدیران سازمان ۲۶ دی ماه از پشت صحنه برنامه «حسینیه معلی» بازدید کرد در جمع خبرنگاران بر سیاست‌ درهای باز صداوسیما تاکید کرد و در عین حال گفت: صداوسیمای ۱۴۰۲ همان صداوسیمای ۱۴۰۱ و ۱۴۰۰ است و تغییری نکرده است.
جبلی همچنین در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا بازگشت فعلی برخی چهره‌های محبوب به تلویزیون را می‌توان دلیلی برای نشاندن مخاطب پای گیرنده‌های تلویزیونی در آستانه انتخابات تلقی کرد؟ معتقد است که چیزی تغییر نکرده است و اینچنین توضیح داد: عبارتی است که همیشه آن را گفته‌ام و هیچ‌گاه تغییر نداده‌ام و آن اینکه درب صداوسیما همیشه بر روی هنرمندان باز است. صداوسیمای ۱۴۰۲ همان صداوسیمای ۱۴۰۱ و ۱۴۰۰ است و تغییری نکرده است. آنچه در حال اتفاق افتادن است، این است که ما در برنامه‌سازی‌های مختلفمان همان سیاست در باز به روی هنرمندان را دنبال می‌کنیم و افرادی که علاقه‌مند باشند از تریبون رسانه ملی برای مردم ساعت‌ها و لحظات خوبی را خلق کنند، همان سیاست را در قبالشان دنبال می‌کنیم.
رییس سازمان صداوسیما افزود: چه در انتخابات و چه در عرصه‌های دیگر، سیاست کلی ما این است که برنامه‌های مختلف با گونه‌های مختلف را بتوانیم با هنرمندانی همکاری کنیم که علاقه‌مند هستند در خدمت مردم باشند و ما هم به همکاری با آنها علاقمند هستیم. جبلی که در پشت صحنه برنامه «حسینیه معلی» در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، در باره این برنامه و عملکرد آن در طول مدتی که ساخته و پخش شده است، اظهار کرد: برنامه «حسینیه معلی» در طول مدتی که ساخته و پخش شد ثابت کرد که اگر ایمان، باور، اعتقاد و اخلاص و خلاقیت در شکل و محتوای یک برنامه وجود داشته باشد، تمام گونه‌های برنامه‌سازی با تمام موضوعات می‌تواند به برنامه‌های بسیار موفق تبدیل شود.
https://siasatrooz.ir/vdce7v8zwjh8wei.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی