سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
کد مطلب : 128466
به مناسبت میلاد امیرالمؤمنین علی(علیه‌السلام) برگزار می شود

ویژه‌برنامه‌ی «تو افتخار منی» در فرهنگسرای رسانه

ویژه‌برنامه‌ی «تو افتخار منی» در فرهنگسرای رسانه
 انتشارات حوزه مشق و فرهنگ سرای رسانه با مشارکت نوجوانان برتر منطقه ۳، ویژه‌برنامه‌ی «تو افتخار منی» را با تقدیر از هنرمند مردمی آتش تقی پوربرگزار می کنند.
 
به گزارش سیاست روز و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه ، به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی(ع) و گرامی‌داشت مقام پدر، ویژه‌برنامه‌ی «تو افتخار منی» به همت انتشارات حوزه مشق ، فرهنگسرای رسانه و مشارکت نوجوانان منطقه ۳ برگزار می‌ شود.
«تو افتخار منی » ویژه برنامه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است که به منظور تکریم مقام پدر برگزار می شود.
 
در این مراسم که توسط نوجوانان برتر منطقه ۳ برگزار میشود برنامه های نظیر جشن ، دورهمی و تقدیر از مقام والای پدر توسط فرزندان اجرا می شود.
همچنین در بخش ویژه این مراسم آیین تجلیل و تقدیر از یک عمر فعالیت هنری بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون کشور استاد آتش تقی پور به مناسبت تکریم جایگاه پدر و رونمایی از ۱۰ عنوان کتاب منتشر شده جدید در انتشارات حوزه مشق و تقدیر از نویسندگان برگزار می‌شود.
 
بر اساس این گزارش ویژه برنامه «تو‌ افتخار منی» جمعه ۶ بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح در سالن آمفی تئاتر دکتر یونس شکر خواه فرهنگسرای رسانه برگزار می شود . 
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به آدرس پاسداران ، خیابان گل نبی ، خیابان ناطق نوری ، میدان قبا حضور به هم رساند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 26701482 تماس حاصل نمایند.
https://siasatrooz.ir/vdcepv8zpjh8wei.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی