نمایشگاه تجسمی جنایات اسراییل در برابر دفترسازمان ملل درتهران
ظهر امروز (چهارشنبه ) به همت اتحادیه بین المللی سازمانهای غیر دولتی حامی فلسطین نمایشگاهی مفهومی از تصاویر جنایات اسراییل در غزه به همراه آثاری از هنرمندان ایرانی و خارجی در حوزه کاریکاتور و گرافیک در برابر دفتر سازمان ملل در تهران برپا شد.
 
به گزارش سیاست روز ،همزمان به استمرار جنایات رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه و محاصره دریایی، زمینی و هوایی این منطقه از فلسطین و بی اعتنایی رژیم تل آویو به اعتراضات مردمی در دنیا نمایشگاهی از تصاویر و اثار تجسمی جنایات رژیم صهیونیستی تحت نام "غزه؛ طنین مقاومت" مقابل دفتر سازمان ملل در تهران برگزار شد تا برگزار کنندگان آن به نیابت از مردم ایران این جنایات درغزه راه محکوم کنند و از سازمان ملل بخواهند تا نسبت به توقف جنایات اسراییل اقدام عاجلی صورت دهد.
 
دکتر سحر جناتی عضو اتحادیه بین المللی سازمانهای غیر دولتی حامی فلسطین در تهران و مسئول برگزاری این نمایشگاه در گفتگویی تصریح کرد: هدف ما از برگزاری این نمایشگاه در برابر دفتر سازمان ملل اولا اعلام همدردی و همبستگی با مردم فلسطین در غزه و در مرحله دوم محکومیت استمرار این جنایات توسط رژیم صهیونیستی است.
 
وی گفت: دفتر سازمان ملل را برای برگزاری این نمایشگاه برگزیدیم تا به مسئولان دفتر سازمان ملل مسئولیت انسانی و قانونی این سازمان را درقبال مردم فلسطین یاد آوری کنیم.
 
جناتی تصریح کرد که متاسفانه در سایه سکوت سازمان های بین المللی از جمله سازمان ملل که موظف به تامین امنیت و برقراری صلح در دنیا است رژیم صهیونیستی جنایات متعددی را مرتکب شده است که آشکارا با منشور و میثاق سازمان ملل در تعارض بوده و به رغم اعتراضات مردمی دست از این جنایات برنمی دارد.
 
به گفته این فعال فرهنگی رژیم صهیونیستی بیش از 2000 مورد جنایت علیه بشریت طی سه ماه گذشته در نوار غزه در سایه سکوت جوامع بین المللی علیه مردم فلسطین صورت داده که نیازمند تعقیب قضایی در مراجع بین امللی است.
 
گفتنی است در نمایشگاه عژه؛ طنین مقاومت بیش از 40 اثر با موضوع فلسطین توسط هنرمندان ایرانی و خارجی به نمایش گذاشته شد که مورد استقبال مردم نیز قرار گرفت.
https://siasatrooz.ir/vdcco4qss2bqi08.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی