دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷
کد مطلب : 128021

مالیات از مردم بگیرید که خرج «اتینای» خودتان کنید؟!

در خبرها آمده بود که برگزاری یک همایش سازمان امور مالیاتی در شیراز هزینه‌ای بیش از ۴میلیارد تومان در برداشته است!
در این خبر آمده بود که در این همایش یک‌ونیم روزه حدود 70 نفر از مدیران مالیاتی کشور در آن شرکت کرده بودند، از اعداد و ارقام عجیب این همایش می‌توان به هزینه ۴۰۰ میلیون تومانی برای تهیه سوغاتی صنایع‌ دستی، صرف غذا در لاکچری‌ترین رستوران‌های شیراز، 33 میلیون هزینه برای خرید آجیل، 12 میلیون تومان برای خرید گل، 23 میلیون تومان برای اینترنت، دو میلیون تومان برای اجاره میز پینگ‌پنگ و داور و سایر هزینه‌ها برای خرید لباس، ساک ورزشی، داور فوتبال و بازی دارت اشاره کرد.
نکته مهم و جالب خبر این است که در میان هزینه‌های عجیب ‌و ‌غریب این همایش می‌توان به هزینه 700 میلیون تومانی تعویض صندلی‌ها در شأن مدیران دولتی اشاره کرد!
همچنین طبق این خبر حدود 60 میلیون تومان به ازای هر نفر برای 1.5 روز شیرازگردی این 70 مدیر هزینه شده است. شایان ذکراست که تمام اعداد و ارقام مطرح ‌شده بدون در نظر گرفتن هزینه بلیت سفر بوده است!
حال آقای وزیر اقتصاد و رئیس سازمان برنامه که از مدافعان اخذ مالیات از مردم و همه اقشار هستید، باید در پیشگاه خدا و مردم پاسخ دهید چرا مالیات‌های دریافتی از مردم، چنین سرنوشتی پیدا می‌کند و خرج «اتینای» مدیران مالیات بگیر می‌شود؟!
اینجاست که سازمان بازرسی کل کشور به عنوان مدافع مردم برای رسیدگی به این تخلف آشکار باید وارد میدان شود و ضمن بازپس‌گیری پول‌های حیف و میل شده از متخلفین در هر مسئولیتی که هستند، به مراجع قضایی تحویل دهند تا درس عبرتی شود برای حیف و میل کنندگان بیت المال!

فرهاد خادمی
https://siasatrooz.ir/vdcb5wb88rhb5gp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی