هفتم خرداد سال۱۴۰۳مجلس دوازدهم افتتاح می‌شود. یعنی از امروز که حساب کنید مجلس یازدهم تا 77 روز آینده رسمیت دارد و مسئولیت.
چرا این عدد و ارقام را نوشتم به دلیل اینکه طی یک هفته گذشته از انتخابات، حواشی متعدد و عجیب و غریبی پیرامون مجلس یازدهم و نمایندگان آن رخ داده که از منظر عام پسندیده نبود. خصوصا قهر و غیبت از جلسه علنی روز یکشنبه گذشته که در شأن جماعتی که خود را امین مردم و وکیل آن‌ها می‌دانند نبود.
بالاخره ته دموکراسی همین است، انتخابات یک رقابت است و مسابقه که هم برنده دارد و هم بازنده که باید به بازنده‌ها گفت، خدا قوت، خسته نباشید با شکست و باخت شما دنیا که به آخر نمی‌رسد و نخواهد هم رسید. پس عقل سلیم حکم می کند که مانند سابق به کار خودتان ادامه دهید و اجازه ندهید که حاشیه‌ها شما را در خود هضم کند.
درست است که تعدادی از نمایندگان مجلس یازدهم برای مجلس دوازدهم برگزیده نشدند اما این ها تا روز ششم خرداد ۱۴۰۳نمایندگان مردم در یک مجلس قانونی هستند و نباید اجازه دهند که حاشیه‌ها باعث تعطیلی مجلس و از اکثریت افتادن آن بشود.
در حال حاضر چندین لایحه و طرح بررسی نشده در مجلس وجود دارد که سرنوشت کشور و مردم در گروی مصوب شدن آن هاست و لذا هیچ عذری در این زمینه پذیرفته نیست و امورات مردم نباید به بهانه های مختلف به تعویق بیفتد.
نمایندگان فعلی مجلس باید بدانند تاریخ کشور و آیندگان رفتار و عملکرد آن ها را بررسی و تفسیر می کنند و نباید کاری کنند که علامت سوال های زیادی در مقابل اسم آن ها قرار بگیرد.
 
فرهاد خادمی
https://siasatrooz.ir/vdcftcdymw6d01a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی