جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷
کد مطلب : 127287
همزمان با حمایت‌های غرب از جنایات صهیونیست‌ها تظاهرات حمایت از فلسطین در بسیاری از کشورها برگزار شد

فریاد جهان بر سر رژیم کودک‌کش

فریاد جهان بر سر رژیم کودک‌کش
در شرایطی که کشورهای غربی رسما به حمایت نظامی و سیاسی از جنایات رژیم صهیونیستی می‌پردازند، مردم کشورهای مختلف جهان از جمله در اردن، عراق و یمن در حمایت از عملیان طوفان الاقصی و ساکنان نواره غزه در مبارزه با رژیم صهیونیستی و محکوم سازی کودکشی‌های رژیم اشغالگر تظاهرات کردند.
مردم یمن در اکثر استان‌های یمن جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرده و در حمایت از مردم فلسطین و غزه تظاهرات برگزار کردند.مردم عراق نیز در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی باشکوهی در میدان التحریر بغداد برگزار کردند.نوار غزه , فلسطین , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , نوار غزه , فلسطین , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , جوانان لبنان نیز خود را به مرزهای مرزهای فلسطین اشغالی رسانده و خواستار ورود به سرزمین‌های اشغالی در حمایت از مردم غزه شدند.
جوانان اردن نیز همانند جوانان لبنانی بدون توجه به هشدارهای نیروهای امنیتی در حال حرکت به سمت مرزهای اردن و فلسطین اشغالی هستند.مردم کشورهای تونس، بحرین، فرانسه و مالزی نیز جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرده و در پایتخت این کشورها تظاهرات برپا کردند.در انگلیس و آلمان نیز تظاهرات ضد صهیونیستی سرکوب شد.در هفتمین روز از جنایت رژیم صهیونیستی به غزه، وزیر کشور فلسطین  گفت: زنان در غزه هر لحظه و هر ساعت در معرض قتل و کشتار قرار دارند و هیچ منطقه امنی در نوار غزه  وجود ندارد، رژیم اشغالگر غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهد و هیچ منطقه‌ای خارج از دایره بمباران‌های رژیم صهیونیستی وجود ندارد.وی افزود: رژیم صهیونیستی آب و برق را قطع می‌کند و از 6 روز قبل مانع ورود مواد غذایی و پزشکی به نوار می شود. از همه دنیا می‌خواهیم برای نجات مردم محاصره‌ در نوار غزه اقدام کنند.وزیر کشور فلسطین ادامه داد: رژیم اشغالگر می خواهد، برای دومین بار ما را از سرزمین‌مان آواره کند و ما به مردم‌مان می‌گوییم که در خانه هایتان بمانید و از آن‌ها خارج نشوید.سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد وزارت بهداشت غزه به اطلاع این سازمان رسانده تخلیه بیماران آسیب‌‍ پذیر از شمال غزه امکان‌پذیر نیست.رئیس سازمان جهانی بهداشت همچنین تصریح کرد بیمارستان‌های غزه به «نقطه فروپاشی» رسیده‌اند.سازمان ملل اعلام متحد دیروز  اوضاع انسانی در غزه را بعد از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و کشتار غیر نظامیان، غیرقابل توصف و بی‌سابقه عنوان کرد.وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرد که شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی به 1572 نفر رسیده است. این وزارتخانه شمار مجروحان را هم 7626 نفر اعلام کرد.آژانس کودکان سازمان ملل با اعلام شهادت ۴۴۷ کودک فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، از احتمال افزایش تعداد شهدا خبر داد.منابع مطلع مقاومت فلسطین اعلام کردند که ، رزمندگان گردان‌های شهید عزالدین قسام موفق شدند بار دیگر با عبور از موانع ایذایی متعدد، وارد شهر عسقلان شوند.در جریان نفوذ رزمندگان مقاومت به شهر عسقلان چند واحد و مکان نظامی با سلاح‌های نیمه سنگین مورد حمله قرار گرفت و تعدادی از نظامیان رژیم صهیونیستی  به هلاکت رسیده یا مجروح شدند.در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی در حال بررسی ورود زمینی به نوار غزه است، اجرای این عملیات در عمق سرزمین‌های اشغالی و پشت جبهه دشمن بسیار قابل اهمیت است.
در ورودی شهرک صهیونیستی میراف واقع در شرق جنین درگیری‌های شدیدی گزارش شده و ده‌ها فلسطینی در غرب جنین و در ورودی شهرک‌های صهیونیستی با نظامیان صهیونیست درگیر شدند. در ایست بازرسی سالم المقام در نزدیکی جنین نیز صدای تیراندازی به گوش می‌رسد.در ورودی شمالی بیت‌لحم نیز تیراندازی صورت گرفته و مبارزان فلسطینی با استفاده از بمب‌های دست‌ساز صهیونیست‌ها را هدف قرار دادند.«لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا در کنفرانس خبری با یوآف گالانت وزیر جنگ رژیم صهونیستی بر حمایت آمریکا از این رژیم تاکید کرد.
وی در این سخنان بدون اشاره به کودک‌کشی‌ها و جنایات تاریخی رژیم صهیونیستی در حق ملت فلسطین، حماس را به گروه دولت اسلامی تشبیه کرد.آستین افزود: اعزام ناو هواپیمابر به منطقه حامل پیام بازدارندگی قوی بود. ما خواهیم توانست که منابع لازم برای جبهه‌های عملیاتی متعدد را تامین کنیم. به تمامی طرف‌ها نسبت به فکرکردن به گسترش منطقه درگیری هشدار می‌دهیم.هواپیماهای رژیم صهیونیستی اطلاعیه هایی بر سر ساکنان غزه ریختند که مفاد این است که منازل خود را به سمت جنوب ترک کنید و هرگز بازنگردید. جوانان فلسطینی شهرک حومش در نزدیک جنین را به آتش کشیدند.ارتش انگلیس برای حمایت از اسرائیل دو ناو نیروی دریایی سلطنتی انگلیس را به دریای مدیترانه اعزام خواهد کرد.وزیر امور خارجه روسیه پس از نشست شورای وزرای خارجه کشورهای مستقل مشترک‌المنافع گفت: چند دهه است که تصمیمات سازمان ملل در مورد ایجاد کشور فلسطین نقض شده است.
همچنین ابوعبیده سخنگوی نظامی گردان‌های القسام با تاکید بر اینکه مهاجرت جایی در فرهنگ فلسطین ندارد، تصریح کرد: دشمن ترسوتر از آن است که مردم ما را مجبور به رفتن کند.بلینکن وزیر خارجه آمریکا در نشست خبری مشترک با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن حمایت از این رژیم و محکوم کردن عملیات حماس علیه اشغالگران، گفت: به عنوان یک یهودی این‌جا هستم.نخست وزیر انگلیس نیز گفت: لندن در کنار رژیم صهیونیستی ایستاده و از این رژیم در برابر حملات نیرو‌های مقاومت فلسطینی حمایت می‌کند. نخست وزیر ایرلند قطع آب، برق و سوخت غزه را اقدامی ناقض قوانین بشردوستانه بین‌المللی خواند.وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: امکانات امنی در نوار غزه وجود نداردوزیر خارجه چین می‌گوید که بی‌عدالتی در حق فلسطینیان علت اصلی شرایط موجود است. مقتدی صدر نیز  گفت که اسرائیل غاصب سرزمین فلسطین و قدس است و امت اسلام باید خود را برای قدس فدا کند.
مردم مسلمان پاکستان پس از اقامه نماز جمعه در شهرهای بزرگ و کوچک در حمایت از عملیات رزمندگان فلسطین علیه رژیم غارتگر اسرائیل به خیابان‌ها آمده و ضمن ابراز همبستگی با مردم غزه، حمایت غرب از تهاجم اسرائیل و سکوت مجامع بین المللی را محکوم کردند.
https://siasatrooz.ir/vdcevf8zfjh8wwi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی