جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹
کد مطلب : 128340

برج میلاد بهترین مکان برای برگزاری جشنواره فیلم فجر

برج میلاد بهترین مکان برای برگزاری جشنواره فیلم فجر
در حالی که برخی رسانه‌ها از تعیین مکان برگزاری جشنواره فیلم فجر امسال خبر داده‌اند اما روابط عمومی جشنواره این خبر را تکذیب کرد.
برخی رسانه‌های داخلی خبری منتشر کرده بودند که در آن گفته شده است برج میلاد مکان برگزاری جشنواره فیلم فجر برای اصحاب‌رسانه تعیین شد و پردیس ملت نیز برای منتقدان خواهد بود. با این وجود اما باید گفت که جدا کردن اهالی رسانه و منتقدان سینما کیفیت برگزاری جشنواره را کاهش خواهد داد.
اما در همین حال مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر درباره آخرین وضعیت مقر اصلی این رویداد توضیحاتی کوتاه داد. وی گفت: گزینه‌های مختلف در حال بررسی است اما هنوز جمع بندی نهایی از سوی دبیر جشنواره نشده است. مسعود نجفی درباره جدا بودن اهالی رسانه از منتقدان با رد آن تاکید کرد: قطعا به روال قبل اهالی رسانه و منتقدان در یک محل به تماشای آثار جشنواره خواهند نشست.
مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر از مطرح شدن گزینه‌های جدید برای انتخاب به عنوان مقر اصلی جشنواره ۴۲ خبر داد و گفت: امیدواریم در این هفته، محل اصلی جشنواره اعلام شود.
هرچند برج میلاد از نظر مکانی بهترین انتخابی است که مسئولان برگزاری جشنواره 42 خواهند داشت. اگر برج میلاد برای این دوره از جشنواره برگزیده شود، از نظر موقعیتی که دارد دسترسی به آن بسیار بهتر از مکان‌های دیگر است و علاوه بر آن وجود فضای کافی برای پارک خودروها و دسترسی از دو بزرگراه رسالت و همت به برج میلاد، آن را بهترین گزینه برای برگزاری جشنواره 42 کرده است.
اما همانگونه که گفته شد، برخی رسانه‌ها اعلام کردند برج میلاد به عنوان خانه جشنواره فجر در چهل‌ و دومین دوره برگزاری این رویداد انتخاب شده است تا بار دیگر اصحاب رسانه در این مجموعه به تماشای آثار بنشینند.
علاوه‌ بر اکران فیلم‌های جشنواره برای اصحاب رسانه، سالن‌های جنبی برج میلاد به سنت سال‌های گذشته به برگزاری نشست‌های رسانه‌ای عوامل آثار اختصاص پیدا خواهد کرد.
با توجه به راه‌یابی بیش از ۳۰ فیلم به بخش‌های اصلی جشنواره چهل‌دوم، پیش‌بینی می‌شود برج میلاد از یازدهم بهمن ماه و حداقل با سه سانس در هر روز میزبان اکران فیلم‌های جشنواره برای اصحاب رسانه باشد.
سال گذشته پردیس سینمایی ملت، خانه اصحاب رسانه در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر بود و امسال این سینما میزبان منتقدان است.
چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به دبیری مجتبی امینی، از ۱۱ تا ۲۲ بهمن‌ماه امسال برگزار خواهد شد.
در سال‌هایی که جشنواره فیلم فجر در برج میلاد برگزار می‌شد، ‌اکثر شرکت‌کنندگان در جشنواره از این مکان رضایت داشتند. امیدواریم دست اندرکاران جشنواره 42 فجر برج میلاد را برای برگزاری جشنواره انتخاب کنند و به مکان دیگری فکر نکنند.

گروه فرهنگی
https://siasatrooz.ir/vdcfjcdyxw6d0ma.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی