دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸
کد مطلب : 129764

کجا و چگونه برای ویزای شینگن اقدام کنیم؟


کجا و چگونه برای ویزای شینگن اقدام کنیم؟

ویزای شینگن درواقع یک ویزای موقت برای افرادی است که قصد سفر به کشورهای اروپایی متعلق به حوزه شینگن را دارند. با خدمات آزانس گردشگری Tpttravel.io می توانید به راحتی ویزای شینگن خود را دریافت کنید.
ازجمله کشورهایی که در منطقه شینگن هستند، عبارتند از:
  • اتریش
    بلژیک
    جمهوری چک
    دانمارک
    استونی
    فنلاند
    فرانسه
    آلمان
    یونان
    مجارستان
    ایسلند
    ایتالیا
    لتونی
    لیختن اشتاین
    لیتوانی
    لوکزامبورگ
    مالت
    هلند
    نروژ
    لهستان
    پرتغال
    اسلواکی
    اسلوونی
    اسپانیا
    سوئد
    سوئیس
    کرواسی
در این مقاله با ما باشید تا به شما اطلاعات مفیدی درباره ویزای تور حوزه شینگن 27 کشور (ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، آلمان، لهستان، چک و کرواسی) بدهیم.

ویزای شینگن توریستی چیست؟

ویزای شینگن توریستی درواقع با هدف سفر به اروپا برای گردشگری صادر می شود.
ویزای شینگن توریستی به اتباع کشورهای دیگر اجازه می دهد تا بتوانند در حداکثر 90 روز در یک دوره 6 ماهه به قصد بازدید از اروپا یا سفر، ​​وارد منطقه شینگن شوند.

چه کسانی به ویزای شینگن توریستی نیاز دارند؟

اگر شما یک شهروند غیر اروپایی باشید که برای مقاصد گردشگری مایل به سفر به اروپا هستید، لازم است برای ویزای کوتاه مدت شینگن با مشخصات "توریستی" درخواست دهید.
از آنجایی که کشور ایران در لیست کشورهایی است که شهروندان آن بای ورود به منطقه شینگن به ویزای کوتاه مدت شینگن نیاز دارند، بنابراین چنانچه قصد سف به این منطقه را دارید، باید برای ویزای توریستی شینگن درخواست دهید.

برای درخواست ویزای شینگن توریستی چه مدارکی لازم است؟

جهت ثبت درخواست ویزای توریستی شینگن باید مدارک زیر را ارائه دهید:
  • فرم درخواست ویزا
    دو عکس جدید: که طی 3 ماه گذشته مطابق با معیارهای عکس ویزای شینگن گرفته شده باشد.
    پاسپورت معتبر: با حداقل اعتبار 3 ماه بیشتر از اقامت برنامه ریزی شده شما در شینگن. پاسپورت شما باید حداقل 2 صفحه خالی داشته باشد تا برچسب ویزا را بتوان در آن چسباند.
    بلیط رفت و برگشت یا برنامه سفر: سندی که تاریخ و شماره پرواز شما برای ورود و خروج از منطقه شنگن را مشخص می کند.
    بیمه سلامت مسافرتی: مدرکی مبنی بر اینکه بیمه درمانی خریداری کرده اید.
    مدرک اقامت: مدرکی که نشان می دهد در طول مدت اقامت شما در حوزه شینگن در کجا اقامت خواهید داشت. مدرک اقامت می تواند شامل اطلاعات رزرو هتل، قرارداد اجاره مکان یا نامه برگزارکننده تور حوزه شینگن 27 کشور (ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، آلمان، لهستان، چک و کرواسی) باشد.
    اثبات تمکن مالی: شواهدی که نشان دهد شما پول کافی برای کل مدت زمان اقامت در شینگن را دارید. مثل صورت حساب بانکی
    نامه حمایت: این مورد را زمانی نیاز دارید که شخص دیگری حمایت مالی سفر شما به منطقه شینگن را به عهده دارد. به این نامه، سوگندنامه پشتیبانی نیز گفته می شود.
    مدارک وضعیت اشتغال
    مدارک دانش آموزی برای کودکان، نوجوانان و جوانان
    مدارک لازم برای خردسالان: شامل رضایت نامه والدین، کپی پاسپورت هر دو والد یا قیم قانونی. همچنین در صورت نیاز، مدارک مربوط به طلاق والدین یا گواهی فرزندخواندگی یا حکم حضانت یا گواهی فوت والدین
    برنامه سفر: شرح سفر به اروپا شامل محدوده زمانی و تمام داده های شخصی اعم از هدف سفر و مکان هایی که قرار است از آن ها بازدید کنید.

درخواست ویزای شینگن توریستی را کجا ارسال کنیم؟

درخواست ویزای شینگن توریستی شما باید به سفارت یا کنسولگری یا مرکز ویزای مقصد اصلی خود در حوزه شینگن تسلیم کنید. یا اگر قصد دارید از بیش از یک کشور منطقه شینگن بازدید کنید، باید مدارک خود را به کنسولگری کشوری که طولانی ترین زمان را در آن سپری خواهید کرد، ارائه دهید.
اگر قصد بازدید از چندین کشور شینگن را دارید اما مدت اقامت شما در هر دو کشور برابر است، باید مدارک را به کنسولگری کشوری که هنگام ورود به منطقه شینگن ابتدا وارد مرزهای آن می شوید، ارائه دهید.

چه زمانی برای ویزای شینگن توریستی اقدام کنیم؟

شما باید حداقل 15 روز تقویمی قبل از سفر برنامه ریزی شده خود به منطقه شینگن، درخواست ویزای شینگن توریستی خود را ارسال نمایید.
از طرف دیگر، زودترین زمانی که می توانید برای ویزای شینگن توریستی درخواست دهید، 6 ماه قبل از سفر است.

مدت زمان دریافت ویزا چقدر است؟

پردازش و آماده شدن ویزای شینگن حدود 15 روز تقویمی طول می کشد. بنابراین توصیه می کنیم از قبل، برای ارسال درخواست ویزا برنامه ریزی کنید.
بسته به موقعیت (مثلا زمانی که فرد یک پرونده سیاسی فعال داشته باشد) ممکن است زمان رسیدگی تا 2 ماه نیز طول بکشد.

ویزای توریستی چه مدت اعتبار دارد؟

ویزای توریستی تور حوزه شینگن 27 کشور (ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، آلمان، لهستان، چک و کرواسی) معمولاً برای اقامت بیش از 90 روز معتبر است.
اگر زیاد سفر می کنید، توصیه می شود گزینه "چند ورودی" را در فرم درخواست ویزای خود پر کنید. با انتخاب این گزینه، می توانید در طول مدت زمانی که برای ویزا صادر شده است، به منطقه شینگن وارد و خارج شوید.

آیا ویزای شینگن توریستی قابل تمدید است؟

ویزای شینگن توریستی فقط در موارد بسیار خاص مانند ورود دیرهنگام، دلایل بشردوستانه، دلایل شخصی مهم یا دلایل ضروری دیگر، قابل تمدید است. در هر حال تمدید ویزای توریستی شینگن سخت است و مدارک مستحکمی نیاز می باشد.

تور حوزه شینگن

با تور حوزه شینگن می توانید به آسانی به کشورهای مختلف این منطقه سفر کنید. خدمات مختلفی همچون رزرو پرواز ها، رزرو هتل ها، بازدید از مکان های گردشگری مختلف و ... توسط یک آژانس گردشگری معتبر به راحتی انجام می شود. یک آژانس گردشگری خوب، با شناخت جاذبه های اصلی کشورهای مختلف و همچنین دانش زبانی موردنیاز، می تواند سفر بدون دغدغه ای را برای شما رقم بزند.

آژانس گردشگری تی پی تی تراول

تی پی تی تراول یک آژانس گردشگری باسابقه است که می تواند انواع خدمات ویزا را برای شما انجام دهد. همچنین این شرکت با داشتن تورهای مختلف، خدمات متفاوت و خوبی را برای یک سفر به یادماندنی به شما ارائه می دهد.
برای اینکه بتوانید به راحتی ویزای توریستی حوزه شینگن را بگیرید و در کشورهای مختلف این منطقه سفر کنید، پیشنهاد می کنیم همین حالا با تی پی تی تراول تماس بگیرید.
https://siasatrooz.ir/vdcg3y9qtak9xu4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی