شنبه ۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸
کد مطلب : 129868
ئیس مرکز قرآن، عترت و نماز نداجا

تحقق چشم انداز تربیت حافظان قرآن کریم به تربیت مربیان توانمند بستگی دارد

رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز نداجا گفت:تحقق چشم انداز تربیت حافظان قرآن کریم وابستگی مستقیم به تربیت مربیان توانمند دارد.
تحقق چشم انداز تربیت حافظان قرآن کریم به تربیت مربیان توانمند بستگی دارد
ناخدایکم ستاد رضا اژدر در آیین اختتامیه و تجلیل از مربیان منتخب دارالتحفیظ در دوره تخصصی ارتقای مهارت های تدریس در مشهد مقدس افزود؛آموزش حفظ قرآن کریم به عنوان تخصصی ترین برنامه در اولویت یکم کاری کارگروه‌های کارشناسی و اجرایی در سطح ستاد، مناطق و پایگاه ها قرار داشته و بر این اساس طرح های ارزیابی از نخبگان قرآنی و رهپویان وحی در سه ساله اخیر به طور مستمر در سطح نداجا و به صورت فصلی انجام و الحمدالله موجب رشد کیفی و کمّی حفاظ قرآن گردیده است.
ایشان در ادامه گفت؛ ضمن اعطای گواهینامه تخصصی معتبر در پایان دوره به شرکت کنندگان، از مربیان برتر نیز بر مبنای ارزشیابی نهایی، تجلیل به عمل خواهد آمد.
در عین حال بر اساس اثرسنجی های متعدد انجام شده، این دوره ضمن ایجاد زمینه ارتقای مهارت های تدریس معلمین، به لحاظ کیفی نیز مطابق نظرات مخاطبان در سطح مطلوب و رضایت بخش برگزار شده است.
لازم به ذکر در این مراسم با ارتباط تصویری، سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین صنعت پور ریاست اداره‌ عقیدتی سیاسی نداجا به سمع و نظر شرکت کنندگان رسید.
https://siasatrooz.ir/vdcb09b8wrhb5wp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی