?>?> ارتقای توان نظامی در آستانه عملیات خونخواهی شهید هنیه | سیاست روز
جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰
کد مطلب : 130338
الحاق موشک‌های کروز جدید به نیروی دریایی سپاه

ارتقای توان نظامی در آستانه عملیات خونخواهی شهید هنیه

ارتقای توان نظامی در آستانه عملیات خونخواهی شهید هنیه
آمادگی نظامی و دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به دشت در حال افزایش و ارتقاء است هر چند تاکنون نیز وضعیت نیروهای مسلح کشورمان بسیار مطلوب است اما با توجه به ساعت صفر خونخواهی شهید هنیه، این آمادگی ها باید افزایش یابد.
پس از ترور اسماعیل هنیه و به شهادت رساندن آن در تران از سوی رژیم صهیونیستی، مقامات ارشد ایران اسلامی و مردم خواهان پاسخ به این اقدام جنایتکارانه و ناقض امنیت و حاکمیت ایران شدند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام تسلیتی که برای شهادت شهید اسماعیل هنیه صادر کردند بر خونخواهی شهید هنیه تأکید کردند. رئیس جمهور نیز موضع انتقام و خونخواهی را اتخاذ کرد و به تبع آن فرماندهان ارشد نیروهای مسلح نیز آمادگی خود را برای انتقام و خونخواهی میهمان عزیز ایران اعلام کردند.
نیروهای آمریکایی تحرکاتی را در منطقه داشتند که با الحاق انبوهی از موشک‌های کروز جدید ضد ناوشکن با دستور فرمانده کل سپاه به نیروی دریایی سپاه پاسخی به این تحرکات نظامی است.
این موشک‌ها دارای قابلیت‌های جدید از جمله سر جنگی شدیدالانفجار و غیرقابل رهگیری بودن هستند.
این موشک‌ها از جمله موشک‌های کروزی هستند که اصابت هر یک از آن‌ها موجب آسیب شدید و غرق شدن ناوشکن‌های دشمن می‌شود.
انواع سامانه موشکی دور برد،میان برد، پهپادهای جنگالی، رزمی، شناسایی و انهدامی، سامانه‌های جنگ الکترونیک، رادارهای دریایی و ادوات رزمی به سازمان رزم این نیرو الحاق شد.
تنها ۲۱۰ عدد از ۲۶۵۴ سامانه به نمایش درآمد که به علت رعایت اصول حفاظتی امکان رونمایی از دیگر سامانه‌های راهبردی وجود نداشت.
این سامانه‌ها از به‌روزترین تسلیحات ضد سطحی و زیرسطحی نیروی دریایی سپاه هستند.
در این الحاق انواع سامانه موشکی دوربرد ، میان برد، پهپادهای رزمی، شناسایی و انهدامی، سامانه‌های جنگ الکترونیک، رادارهای دریایی و ادوات رزمی دیگر بود که تنها 210 عدد از ۲۶۵۴ سامانه به نمایش در آمد.
این موشک‌ها با قابلیت‌های جدید از جمله سرجنگی شدیدالانفجار و غیر قابل رهگیری بودن از جمله موشک‌های کروزی هستند که اصابت هر یک از آن‌ها موجب آسیب شدید و غرق‌شدن ناوشکن‌های دشمن می‌شود.
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در آیین الحاق ۲۶۵۴ فروند انواع سامانه های موشکی، جنگالی و پهپاد به نیروی دریایی سپاه که با حضور جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح برگزار شد، اظهار داشت: گفت: دستاوردهای امروز در عصر تحریم‌ها به وجود آمده و ترکیب جدیدی از فناوری‌های پیشرفته در علوم و فنون دریایی است.
وی گفت؛ جریان تولید و گسترش قدرت در حوزه های دفاعی نیروهای مسلح منطقی متصل به حکمت‌های الهام یافته از وحی و با تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و در راستای منطق ایران قوی‌ است.
https://siasatrooz.ir/vdcfmxdycw6dmma.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی