سه شنبه ۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۰
کد مطلب : 129900

ابعادی از یک جنایت

دولتمردان انگلیس در حالی خود را ناجی بشریت معرفی و با این ادعا نیز از یک سو به آتش افروزی در اوکراین می‌پردازند و از سوی دیگر به پرونده سازی حقوق بشری علیه سایر کشورها بویژه با ادعای حمایت از زنان می‌پردازند که اخیرا گزارش‌های متعددی از جنایات جهانی و ضد بشری این کشور منتشر شده است. پس از شدت گرفتن افشاگری‌های، رسانه‌های غربی نیز دیگر نتوانسته‌اند بر این جنایات سرپوش گذارند چنانکه شبکه خبری «سی.ان.ان» به ابعاد فجیع جنایات سربازان ارتش انگلیس در زمان اجرای ماموریت آموزشی در چند دهه گذشته در کشور کنیا و تجاوز به زنان این کشور آفریقایی و به قتل رساندن آنها را اعتراف کرده است.
دولتمردان انگلیس و رسانه‌های این کشور در حالی به دنبال کتمان و پنهان سازی این جنایت هستند که سابقه انگلیس در سایر کشورها سندی بر ماهیت ضد انسانی آنها و مهر تایید بر قربانیان کنیایی است. پرونده 20 سال اشغالگری انگلیس در افغانستان  و عراق گواهی بر این مسئله است.  آنچه ماهیت جنایتکارانه سران و مقامات ارشد انگلیسی را آشکارتر می سازد وضعیت فاجعه بار زنان در ارتش این کشور است. چندی پیش بیش از ۴ هزار نفر از پرسنل زن، سربازان عادی، نیرو‌های ذخیره و کهنه‌سربازان، در کمیته فرعی و دفاعی مجلس عوام انگلیس به ریاست سارا آترتون، سرباز سابق و نماینده محافظه‌کار، شهادت دادند.
مجموع این حقایق در باب رفتارهای ضد انسانی و جنایتکارانه نظامیان انگلیس که تحت فرمان دولتمردان و مقامات ارشد این کشور صورت گرفته است در حالی لایه‌های حقیقی و ماهیت اصلی آنها را آشکار می سازد که اولا این شواهد غیر قابل انکار برملا کننده دروغین بودن ادعاهای حقوق بشری سران انگلیس و البته رسانه‌های به اصطلاح حرفه‌ای این کشور همچون بی بی سی است که خود را ناجی زنان جهان معرفی کرده و هر روز به پرونده سازی علیه سایر کشورها می‌پردازند حال آنکه خود پایبند به ابتدایی ترین اصول انسانی و حقوق بشری نمی باشند.
دوم آنکه جنایات غرب مدعی حقوق بشر از جمله انگلیسی‌ها از کنیا گرفته تا افغانستان و عراق و... نه یک روزه که در طول چند دهه ادامه داشته است چنانکه در طول یک صد سال (تا سال 1996) 150 هزار کودک بومی در کانادای تحت سلطه انگلیس به جرم بومی بودن، از خانواده‌هایشان جدا و در نهایت در گورهای دسته جمعی دفن شده‌اند.
سوم آنکه با بازخوانی جنایات انگلیسی‌ها در طول چند صد سال در عرصه جهانی، ماهیت و اساس آنچه 75 سال است رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه ملت فلسطین از جمله در طول نزدیک به 9 ماه نسل کشی در غزه صورت می‌دهد را دریافت. جنایتی که در نتیجه آن ۱۵ هزار کودک شهید شدند.
رژیم صهیونیستی زاده و برگرفته از تفکر انگلیسی است که خوی ضد انسانی را از حامیان و الگوهای انگلیسی خود به ارث برده‌اند. آنچه این روزها در غزه جریان دارد ادامه همان ماهیت ضد انسانی انگلیسی - آمریکایی است که پرونده‌ای سیاه و ننگین از جنایت علیه بشریت از جمله علیه زنان و کودکان را در کارنامه دارند و امروز نیز رسما به حمایت از استمرار این جنایات توسط رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین می‌پردازند.
 
سید مهدی لنکرانی
https://siasatrooz.ir/vdciu3azut1ar32.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی