سه شنبه ۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۰
کد مطلب : 129901
جنایتی که رژیم صهیونیستی با بمباران مدرسه‌ای دیگر رقم زد

کودکان غزه زنده زنده سوختند

کودکان غزه زنده زنده سوختند
ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌دهد کودکان غزه زنده زنده در اثر بمباران رژیم صهیونیستی که مدرسه‌ای حاوی آوارگان را در محله التفاح در شهر غزه هدف قرار داده بود، می‌سوزند.
براساس گزارش آر تی، ارتش رژیم صهیونیستی به شدت محله التفاح در شرق شهر غزه را بمباران کرد و ساختمان‌های مسکونی و یک مدرسه محل اسکان آوارگان را هدف قرار داد که منجر به شهید و زخمی شدن ده‌ها فلسطینی شد.
اجساد کل یک خانواده در یک قبر دفن شدند. آنها در اثر بمباران جنگنده‌های صهیونیستی که خانه آنها را در محله التفاح هدف قرار داد، شهید شدند. ارتش رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ به جنگ زمینی، دریایی و هوایی خود در نوار غزه ادامه داده و بر اساس آخرین آمار منتشر شده از سوی این وزارت سلامت غزه، بیش از ۳۷۶۲۶ فلسطینی که بیشتر آنها کودک و زن بودند، شهید شدند و ۱۰ هزار نفر نیز همچنان مفقود هستند. همچنین رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که در پی بمباران «اردوگاه الشاطی» در غرب شهر غزه توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ۱۳ فلسطینی از جمله خواهر «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) به شهادت رسیدند. از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه تاکنون ده‌ها نفر از فرزندان، نوه‌ها، اعضا و بستگان اسماعیل هنیه در حملات صهیونیست‌ها شهید شدند.
علی‌رغم جنایت‌های روزافزون رژیم صهیونیستی در غزه، آمریکا بار دیگر بر حمایت تسلیحاتی این کشور از رژیم کودک کش صهیونیستی تاکید کرد.شبکه خبری الجزیره گزارش داد که سخنگوی وزارت خارجه آمریکا شامگاه دوشنبه در سخنانی تأکید کرد که این کشور ارسال تسلیحات به تل آویو را متوقف نکرده و تنها ارسال یک محموله بمب‌های سنگین را به حالت تعلیق درآورده است.در خبری مرتبط، جیکوب لو، سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی نیز روز دوشنبه در سخنانی اطمینان داد که هیچ تغییری در حمایت آمریکا از این رژیم وجود ندارد.
نماینده آمریکا در کنفرانسی در دانشگاه رایشمن در هرتزلیا گفت که یک محموله بمب توسط واشنگتن متوقف شد، اما سلاح‌های دیگر به تل آویو تحویل داده شد.
منابع عبری اذعان کردند که ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ غزه تاکنون در بمباران غزه از ۵۰ هزار فروند بمب استفاده کرده است.آژانس امداد و کار آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد که سطح گرسنگی در نوار غزه فاجعه بار است. خبر دیگر آنکه در ادامه بحران داخلی صهیونیست‌ها، صدها صهیونیست معترض به سیاست‌های کابینه رژیم صهیونیستی با ورود به مقر اتحادیه سندیکاهای کارگری اسرائیل (هستدروت) در تل‌آویو خواهان تعطیلی اقتصاد تا زمان برگزاری انتخابات و سرنگونی کابینه نتانیاهو شدند.مقاماتی در شورای امنیت رژیم اسرائیل با اذعان به عدم دست یابی به اهداف خود در جنگ غزه، از نحوه تعامل خود با جبهه لبنان سخن گفتند.آنالنا بائربوک وزیر خارجه آلمان در هشتمین سفر خود به سرزمین‌های اشغالی از آغاز جنگ در غزه، در اظهاراتی با بیان اینکه ایجاد امنیت پایدار برای رژیم صهیونیستی بدون فراهم شدن امنیت پایدار برای فلسطینیان امکان‌پذیر نیست، تاکید کرد: برقراری صلح پایدار در منطقه بدون ایجاد کشور مستقل فلسطین ممکن نیست.روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی را «دیوانه» خواند و نوشت که او به دنبال نابودی این رژیم است.حماس در واکنش به اظهارات نتانیاهو درباره توافقی جزئی، تأکید کرد این سخنان بیانگر مخالفت نخست وزیر رژیم صهیونیستی با پیشنهاد آتش بس آمریکا است.رسانه های خبری از بالاگرفتن اختلاف نظر بین مقامات رژیم صهیونیستی بر سر «خدمت نظامی اجباری» حریدی ها (ارتدوکس های دینی) پس از رای دادگاه عالی این رژیم در این باره خبر دادند. آویگدور لیبرمن، رئیس حزب موسوم به «اسرائیل بیتنو» امروز سه شنبه گفت که حکم دادگاه عالی (در مورد قانون خدمت نظامی اجباری) برای توده صهیونیست‌ها منصفانه است.
وی تاکید کرد: حکم دادگاه عالی درمورد خدمت حریدی‌ها گامی مهم و تغییری تاریخی است.این مقام صهیونیست تصریح کرد: ارتش اسرائیل بعد از اینکه یک تیپ کامل را از دست داد و این نظامیان در نبرد غزه کشته و یا به شدت مجروح شدند، اکنون به نیروی انسانی نیاز دارد.
کابینه «بنیامین نتانیاهو» از طریق نمایندگان ائتلاف خود در کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی اخیرا پیش نویس قانون معافیت حریدی ها از خدمت وظیفه اجباری را در قرائت اول در کنست تصویب کرد. یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تنها نماینده ائتلاف حاکم بود که به آن رای مخالفت داد. این قانون باید در قرائت دوم و سوم نیز در کنست تصویب شود. هدف نتانیاهو از این اقدام راضی کردن سران احزاب و جریان های دینی ائتلاف خود برای جلوگیری از خروج آنها از کابینه و سرنگونی آن صورت گرفت.
«آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل بدون بردن نامی از رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که مقامات این رژیم، اطلاعات نادرستی را درباره او منتشر کرده‌اند.وی سپس افزود: «من حماس را محکوم کرده‌ام که نیمی از موارد آن در سخنرانی‌های رسمی و بقیه در تریبون‌های مختلف بوده است. در نهایت حقیقت همیشه پیروز است.»مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هشدار داد رژیم صهیونیستی اراده آشکاری برای الحاق تدریجی کرانه باختری دارد.«جوزپ بورل»، مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در کنفرانسی مطبوعاتی بعد از جلسه وزیران اتحادیه اروپا در لوکزامبورگ، عنوان کرد: « به نظر می‌رسد اراده آشکار اسرائیل برای الحاق تدریجی کرانه باختری وجود دارد که منجر به صلح نخواهد شد.»
https://siasatrooz.ir/vdcjyhevvuqe8hz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی