چهارشنبه ۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۶
کد مطلب : 129915

انتخاب غدیری

انتخاب غدیری
کشوری داریم به نام ایران با پیشینه تاریخی و فرهنگی بسیار سنگین که دنیا به آن واقف است.
دورتا دورش را که بنگرید، جنگ است و ناامنی، همه آنهایی که در این نابسامانی نقش دارند، برای ایرانمان دندان تیز کرده‌اند، پیش از این بارها و در دوره‌های متفاوت از شاهان قاجار و حتی پیش از آنها گرفته تا پهلوی، تکه تکه از خاک این سرزمین پهناور را مفت دادند رفت. برای حراست از این حریم جان‌ها فدا شده و خون‌ها ریخته است.
در همین دوران 45 سال انقلاب ایران یک جنگ 8 ساله را تجربه کردیم که برای نابودی ایران اسلامی تدارک دیده شده بود.اما همگان دیدند که کدام طرف ماجرا سرنگون و به درک رفت و حامیانش اکنون در چه وضعیتی هستند. همه این اتفاقات نشانه‌ است، نشانه‌ای برای آن که بفهمیم این انقلاب و این کشور در جای حق ایستاده و راه را اشتباه نرفته است.
ایران اسلامی منشأ تحولات بزرگی در منطقه و جهان است، هزاران کیلومتر آن طرفتر را که بنگرید می‌بینید کشوری که برای نابودی ایرانمان تلاش می‌کند تحت تأثیر سیاست‌های ایران اسلامی قرار گرفته و مردم آمریکا همسو با جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم فلسطین در خیابان‌ها هستند و پرچم ایران و عکس رهبر انقلاب را به اهتزار در می‌آورند، رژیم جعلی اسرائیل در استیصال کامل است، و این همه، به واسطه نقش آفرینی مردمی است که 45 سال بپای انقلابشان ایستادند و نزدیک است روز موعود، بسیار نزدیک، گام های انقلاب یکی پس از دیگری برداشته می‌شود و اکنون یک گام حساس و سرنوشت ساز دیگر باید برداشته شود، دولت شهید رئیسی راه را درست می‌پیمود، روی ریل قرار گرفته بود و می‌رفت تا نتایج بهتری رقم بخورد اما جان خود را در این راه فدای مردم و ایران کرد.
 8 تیر ماه 1403 در اذهان افکار عمومی جهان باقی خواهد ماند با مشارکت بالای مردم و دشمنان را بار دیگر غرق در ناامیدی خواهد کرد. عاشقان و پیروان علی‌بن‌ابی‌طالب همزمان با عید غدیر عید ولایت به میدان خواهند آمد و وحدت و انسجام خود را به رخ خواهند کشد. وعده همه ایرانیان پای صندوقهای رأی در 8 تیر ماه با انتخاب غدیری.
 
محمد صفری
https://siasatrooz.ir/vdcezo8znjh8woi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی