دستور رئیس قوه قضاییه برای بررسی علل حادثه آتش‌‎سوزی بیمارستان قائم رشت
رئیس قوه قضاییه در پی حادثه آتش‌سوزی در بیمارستان قائم (عج) رشت دستور رسیدگی به این حادثه را صادر کرد.
در پی آتش‌سوزی بامداد سه‌شنبه در بیمارستان قائم (عج) رشت و جانباختن تعدادی از هموطنان، حجت‌الاسلام‎ محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه طی دستوری خطاب به رئیس کل دادگستری استان گیلان بر حضور وی در صحنه حادثه و بررسی علل وقوع این آتش‌سوزی و شناسایی و تحت نظر قرار دادن خاطیان و مقصران احتمالی تاکید کرد.
در پیام رئیس دستگاه قضا ضمن همدردی با خانواده جانباختگان، بر لحاظ هر چه استوارتر و قوی‌ترِ تدابیر و تمهیدات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع حوادث این‌چنینی که سبب داغ‌دار شدن خانواده‌ها می‌شود، تاکید و تصریح شده است.
در همین حال سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت در توضیح آخرین وضعیت حادثه آتش‌سوزی در بیمارستان قائم رشت گفت: هنوز علت آتش سوزی در بخش ICU بیمارستان مشخص نشده و در حال بررسی است.
دکتر مجید احمدی درباره آتش‌سوزی در بیمارستان قائم رشت، با بیان اینکه از ۱۴۲ بیمار بستری در بیمارستان، متاسفانه ۹ نفر جان باخته‌اند، ادامه داد: سایر بیماران بلافاصله با از خودگذشتگی پرسنل بیمارستان و همراهی عوامل امدادی به بیمارستان‌های همجوار منتقل شدند و روند درمانی آنها ادامه دارد. احمدی همچنین با اشاره به اینکه از پرسنل بیمارستان کسی آسیبی ندیده است، گفت: در پی این حادثه، دکتر کریمی - معاون درمان وزارت بهداشت نیز جهت بررسی موضوع و انجام اقدامات لازم به رشت اعزام شده است. وی تاکید کرد که علت‌یابی آتش‌سوزی در دست بررسی است و برای ارایه اطلاعات کامل، منتظر اخبار تکمیلی و میدانی هستیم.
https://siasatrooz.ir/vdcfm1dytw6d0ca.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی